۱۱۵۲۵۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کومان: من می‌گویم چه کسی بازی کند نه لاپورتا!

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا صراحتا اعلام کرد که او بازیکنان داخل زمین را انتخاب می‌کند، نه کسی همچون خوان لاپورتا رئیس باشگاه.

فوتبالی: رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا صراحتا اعلام کرد که او بازیکنان داخل زمین را انتخاب می‌کند، نه کسی همچون خوان لاپورتا رئیس باشگاه.

رونالد کومان در آغاز فصل گذشته از تیم ملی هلند جدا و هدایت بارسلونا را قبول کرد. او شروع خوبی در نیوکمپ نداشت، اما رفته رفته توانست به ثبات برسد و در اواخر فصل نیز به جمع مدعیان قهرمانی لالیگا اضافه شد. با این وجود نتایج چند هفته آخر باعث شد تا کاتالان‌ها قهرمانی را از دست بدهند. حالا بارسلونا نیز آماده است پیشنهاد تمدید قرارداد به کومان ارائه دهد، اما در چند وقت اخیر اخباری مبنی بر دخالت خوان لاپورتا در ترکیب تیم به گوش می‌رسید که لاپورتا این موضوع را تکذیب کرد.

به نقل از سایت گل، سرمربی پنج و هشت ساله سابق اورتون به algemeen dagblad گفت: "چیز خوبی را مشاهده کردیم. قبل از آن چیزهایی را دیدیم که ربطی به حمایت کردن از سرمربی نداشت و این داشت مرا نگران می‌کرد. دو هفته پیش درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم و هیچ خبری نیز به بیرون و رسانه‌ها درز نکرد تا این که رئیس باشگاه تصمیم گرفت راجع به شرایط باشگاه و وضعیت مالی با ژورنالیست‌ها صحبت کند. در آخر او درباره تمدید قرارداد صحبت کرد و روزنامه تیتر زدند که 'کومان به ۳ شرط می‌تواند قراردادش را تمدید کند.' سپس من جواب دادم و گفتم که این اتفاق نباید رخ دهد. من باید کنترل اوضاع و ترکیب تیم را در دست بگیرم. سپس لاپورتا آمد و شفاف سازی کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج