جاباما
۱۱۵۲۵۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کودتای باشگاه‌های انگلیسی علیه فیفا

گفته می‌شود باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس به توافق رسیده‌اند تا درخواست فیفا برای عدم استفاده از بازیکنان محروم اهل آمریکای جنوبی و مرکزی را نادیده گرفته و از آن‌ها استفاده کنند.

ورزش‌سه نوشت: گفته می‌شود باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس به توافق رسیده‌اند تا درخواست فیفا برای عدم استفاده از بازیکنان محروم اهل آمریکای جنوبی و مرکزی را نادیده گرفته و از آنها استفاده کنند.

یازده بازیکن در لیگ برتر حضور دارند که باشگاه‌هایشان اجازه حضور آنها در اردوی تیم ملی کشورشان برای بازی در کشورهای حاضر در فهرست قرمز کرونایی انگلیس را صادر نکرده و به همین دلیل در خطر محرومیت از سوی فیفا قرار دارند.

لیورپول، منچسترسیتی و چلسی جز باشگاه‌هایی هستند که بیشتری ضربه را از شرایط به وجود آمده خواهند خورد چرا که کشورهای آمریکای جنوبی در صدد انتقام برآمده و در تلاش هستند تا اجازه استفاده از بازیکنان را به باشگاه‌ها ندهند. به همین دلیل فیفا محدودیت پنج روزه‌ای برای استفاده از این بازیکنان تعیین کرد که شامل آلیسون، فابینیو و روبرتو فیرمینو از لیورپول، رافینیا از لیدز یونایتد، ادرسون و گابریل ژسوس از منچسترسیتی، تیاگو سیلوا از چلسی و فرد از منچستریونایتد هستند. سه بازیکن دیگر درگیر در این شرایط نیز رائول خیمنز مکزیکی از ولوز، میگوئل آلمیرون پاراگوئه‌ای از نیوکاسل و فرانسیسکو سیرالتا اهل شیلی از واتفورد هستند. هرچند فدراسیون فوتبال مکزیک روز جمعه شکایت خود را پس گرفت تا خیمنز مشکلی برای بازی برابر واتفورد نداشته باشد.

کودتای باشگاه‌های انگلیسی علیه فیفا

بعضی از بازیکنان نه تنها قادر به حضور در دیدارهای این هفته لیگ برتر نخواهند بود، بلکه شانس بازی در دیدار اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهند داد. اما سان خبر داده که باشگاه‌های انگلیسی به توافق رسیده‌اند تا در صورت استفاده از این بازیکنان محروم، هیچ شکایتی را علیه رقبای خود مطرح نکنند تا بدین ترتیب مشکل انضباطی نیز در این زمینه به وجود نیاید.

پیش از این جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، با ارسال نامه‌ای به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، خواسته بود که استثنایی برای بازیکنان تیم ملی که باید به کشورهای حاضر در فهرست قرمز این کشور سفر کنند قائل شود اما این درخواست مورد قبول واقع نشده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج