۱۱۵۲۶۱۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

احساس نیاز به طب سنتی برای درمان کرونا

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر لزوم به‌کارگیری طب سنتی برای کمک به درمان کرونا گفت: انتظار نداریم درمان طب ایرانی بتواند معالجه کامل انجام دهد ولی می‌تواند علائم یا حتی طول مدت بستری را کاهش دهد.

ایسنا: دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر لزوم به‌کارگیری طب سنتی برای کمک به درمان کرونا گفت: انتظار نداریم درمان طب ایرانی بتواند معالجه کامل انجام دهد ولی می‌تواند علائم یا حتی طول مدت بستری را کاهش دهد.

عاطفه عابدینی گفت: با توجه به این که در کمیته علمی کرونا زیرکمیته‌های مختلف علمی داریم، دستورالعملی از کمیته‌ها استخراج شده و به مراکز ابلاغ می‌شود. با توجه به این که لزوم به‌کارگیری طب سنتی و داروهای گیاهی به عنوان طب کمکی حس می‌شد و با توجه به این که در تمام جهان داروهای گیاهی استفاده می‌شود، ما هم جلساتی با متخصصان طب سنتی و بالینی داشتیم و خواستیم دستورالعملی پیرامون این موضوع هم ابلاغ شود.

احساس نیاز به طب سنتی برای درمان کرونا

وی افزود: با توجه به تغییرات کمیته علمی کشوری کرونا، کمیته طب ایرانی از اردیبهشت ماه با کمک همکاران در دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت تشکیل شد تا طب ایرانی به عنوان طب کمکی در پیشگیری و درمان کرونا استفاده شود. انتظار نداریم درمان طب ایرانی بتواند معالجه کامل انجام دهد ولی می‌تواند علائم یا حتی طول مدت بستری را کاهش دهد. ترکیب طب ایرانی و درمان شیمیایی می‌تواند زودتر علائم و عوارض بیماری کرونا را التیام ببخشد.

عابدینی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل طب ایرانی همکاران مراکز درمانی می‌توانند از متخصصان طب ایرانی مشاوره بگیرند اما این به معنای آن نیست که کلیه روند درمان را به همکاران طب سنتی بسپاریم. درمان‌های ثابت‌نشده کارکرد چندانی ندارد. در مراکز درمانی دانشگاهی که طب ایرانی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی انجام شود قاعدتا بیمه‌ها می‌توانند درمان‌ها را تحت پوشش قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیر فرهاد

      تازه احساستون برانگیخته شده

    • ع.س

      اوقتی همه چی بل بشوره اینا هم میخاند ازین صفره بهرهای وجایگاهی ببرند.با معجزه روعن بنفشه .کی بکیه؟؟؟

    • بدون نام

      علم طب اصلاً سنتی و غیر سنتی ندارد! با آزمون و خطا علمی بوجود نمیاد.
      اگر گیاهی بر عارضه ای تأثیر گذار است باید علل و عوامل و مکانیسم اثر آن مشخص شده و مورد استفاده جهت درمان قرار گیرد که قطعاً درمان با این داروی گیاهی علمی محسوب میشود و نه سنتی!

    • محمد 1

      سلام. اگرداروی. سنتی. بود. یا. کار. ساز. بود. بعد. ازدوسال. که. گذشته. چرا. کاری. نکرد. آنداروها. برای. همان. سنتی. گذشتگان. بود وسلام.

    • ترانه

      تعصب بی جا به علم پزشکی بس است. راه درمان کرونا فقط طب سنتی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج