۱۱۵۲۶۵۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

عبدی: پرسپولیس بازهم قوی‌ترین تیم ایران است

مهدی عبدی، مهاجم گلزن پرسپولیس از شرایط حساس پرسپولیس برای رویارویی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم استقلال تاجیکستان حرف می‌زند.

ایران ورزشی: مهدی عبدی، مهاجم گلزن پرسپولیس از شرایط حساس پرسپولیس برای رویارویی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم استقلال تاجیکستان حرف می‌زند. بازیکنی که به تیم ملی بزرگسالان هم برای اولین بار دعوت شد اما با وجود خط خوردن نامش از جمع ملی‌پوشان، خیلی حرفه‌ای به سؤالات در خصوص اوضاع پرسپولیس پاسخ داد.

به تیم ملی برای اولین بار دعوت شدی اما‌ نامت از جمع ملی‌پوشان حذف شد، در این رابطه چه صحبتی داری؟

در وهله اول باید بگویم همین که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم برایم خیلی خوشایند بود چون مشخص شد که سرمربی موفق تیم ملی همه بازی‌ها و بازیکنان را خیلی خوب رصد می‌کند و هیچ موضوعی از چشم سرمربی تیم ملی کشورمان پنهان نمی‌ماند. همین که به تیم ملی دعوت شدم برایم خیلی امیدوار کننده بود. مثل هر ایرانی و هر بازیکنی در ایران من هم آرزو دارم که تیم ملی کشورم به جام جهانی راه یابد. نکته مهمی که برای هر ایرانی لذت‌بخش و وصف ناشدنی است. من هم خوب می‌دانم چه مهاجمان خوب و بزرگی در تیم ملی حضور دارند و برای حضور ثابت در تیم ملی باید خیلی بیشتر و بهتر باشم و زحمت بکشم. تمام تلاشم را هم انجام می‌دهم و هر زمانی مربی تیم ملی تشخیص داد با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.

در بازی تدارکاتی‌تان با توجه به نزدیک بودن بازی آسیایی‌تان، چرا به گل‌گهر باختید؟!

برگزاری بازی برای تمرین موارد مد نظر کادر فنی‌مان و هماهنگی بیشتر بازیکنان محکی خیلی خوب برای تیم و از همه مهم‌تر کادر فنی پرسپولیس بود که خدا را شکر فکر می‌کنم مربیان پرسپولیس به خواسته‌شان رسیدند و تیم در آستانه بازی با تیم تاجیکستانی محک خوبی خورد. تیم گل گهر بازی خوبی را مقابل ما ارائه داد و در این بازی نتیجه اولویت اول ما نبود و ما در نظر داشتیم که خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم اما به هر حال اگر بخواهید نتیجه را هم لحاظ کنید جدا از گلی که من زدم چند فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتیم که به هر حال از دست رفت اما همان‌طور که گفتم اولویت ما در بازی مقابل گل‌گهر موارد تاکتیکی خاصی بود که فکر می‌کنم کادر هم به این مهم رسید.

اما در حال حاضر نگرانی کارشناسان این است که تیم تاجیکستانی تقریباً از کوران لیگ این کشور خیلی آماده به مصاف تیم‌تان می‌آید در حالی که پرسپولیس شاید برای بازی مقابل تیم تاجیکستانی به شکل کامل آماده بازی نیست!

بله تیم تاجیکستانی در 9 هفته پایانی لیگ این کشور با اختلاف حریفانش را شکست داده و صدرنشین شده اما بالاخره با وجود بعضی از موارد فراموش نکنید فصل قبل هم در شرایط سختی قرار داشتیم اما خوب بازی کردیم و نماینده شایسته‌ای بودیم و تا فینال هم سزاوارانه بالا رفتیم. این بار هم شرایط کمی متفاوت است اما ما بازیکنان و کادر فنی داریم که در مواقع حساس خیلی خوب می‌توانند توانایی خودشان را نشان دهند به همین دلیل این بار هم ما به موفقیت‌مان خیلی امیدواریم.

با وجود توضیحاتی که دادی در خصوص بازیکنان جدیدی که به تیم‌تان اضافه شده‌اند، دغدغه‌ای برای هماهنگی آنها با سایر بازیکنان نداری؟

آقا یحیی و کادرش نشان داده‌اند که کارشان را خیلی خوب بلدند. سال قبل هم جدا شدن بازیکنان و حضور بازیکنان جدید در تیم ما رخ داد و این موضوع تقریباً هر سال در تیم اتفاق می‌افتد اما مهم این است که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب با یکدیگر هماهنگ هستند. بازیکنان جدید هم با نظر سرمربی به تیم ما اضافه شده‌اند و از زمانی که به تیم‌مان پیوسته‌اند نهایت تلاش خودشان را انجام داده‌اند و خوشبختانه همگی از انگیزه بالایی برخوردارند که این مسأله در نهایت به سود پرسپولیس خواهد بود. در مجموع هر سال چند بازیکن جدید اضافه می‌شوند اما شکل تیم و قالب تیمی پرسپولیس به نوعی است که معمولاً بازیکنان جدید هم خیلی خوب در تیم جا می‌افتند.

در رابطه با بازی‌تان مقابل تیم تاجیکستانی، مواردی نظیر چمن مصنوعی تیم میزبان و یا مسائل دیگر شاید برای تیم‌تان دیدار مقابل تیم تاجیکستانی را سخت و دشوار کند.

بازی است و هزار اتفاق و همه موارد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما ما قبلاً هم در دیدارهایی مانند نساجی پیش آمده که در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم.

در خط حمله‌ای که خودت هم در آن پست بازی می‌کنی حامد پاکدل به تیم‌تان اضافه شد تا به نوعی جایگزین مغانلو شود با این تغییر، قدرت و بضاعت فنی پرسپولیس در خط حمله را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

حامد پاکدل مهاجم خوبی است و از دوندگی و جنگندگی خوبی برخوردار است و بر اساس خواسته کادر فنی‌مان به تیم اضافه شده است. در مجموع جدا از من و عیسی و پاکدل، بازیکنانی مانند مهدی‌خانی و چند بازیکن دیگرهم هستند که قادرند در خط حمله بازی کنند به همین دلیل من شخصاً قدرت خط حمله و بار تهاجمی تیم‌مان را خوب می‌دانم همان‌طور که در بقیه خطوط هم تیم خوب و قدرتمندی داریم. به همین دلیل من باز هم به موفقیت تیم‌مان در جام‌های پیش رو خیلی امیدوارم.

در خصوص جدایی نوراللهی و بازیکن جایگزینش نگرانی‌هایی وجود دارد در این رابطه چه نظری داری؟

احمد بازیکن خیلی خوب و برای تیم‌مان بسیار مثمرثمر بود. او خیلی خوب می‌دوید و در زمان حمله و دفاع، نظم و توازن خوبی در تیم ایجاد می‌کرد اما در تیم ما در شرایط فعلی میلاد سرلک و رضا اسدی و یکی دو بازیکن دیگر هم هستند که می‌توانند در منطقه هافبک میانی، کارآیی خوبی را از خود نشان دهند.

لیگ تاجیکستان به قدرت لیگ ایران نمی‌رسد با این فرضیه می‌توان به پیروزی پرسپولیس امیدواری زیادی داشت؟

صدرنشینی سخت است و همین که حریف ما توانسته به این مهم برسد مشخص است که تیم ضعیفی نیست.

ما هم هیچ چیزی را به اما و اگر واگذار نکردیم و خیلی با برنامه و قدرتمند مقابل استقلال تاجیکستان قرار می‌گیریم تا از مرحله حذفی بگذریم و حضورمان را در مرحله گروهی صد درصد و حتمی سازیم به همین دلیل بعد از دو دوره حضور در فینال آسیا و تجربه موفق چند سال اخیر برای موفقیت در تاجیکستان خیلی انگیزه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روشنک

      بزار باد بیاد. بابا رفته‌. یتیم شدید . میبینیم امسال

      پاسخ ها

      • کریم پرسپولیسی

        فعلا کیسه عزاگرفته چون امسال سال رفتن به دسته سه هست

      • فقط خدا.

        دلتوخوش کن بارویاهات امسال وسالهای بعدهم زیرمونین.

    • قرمز

      چون خدا را دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج