۱۱۵۲۶۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

داداش‌زاده: در حمله قدرتمندترین تیم آسیا هستیم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران وعراق و نقاط قوت تیم ملی گفت: دیدار گذشته تیم ملی برابر عراق بازی بسیار خوبی بود و درآن نشان دادیم در حمله قدرتمندترین تیم آسیا هستیم.

ایرنا: کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران وعراق و نقاط قوت تیم ملی گفت: دیدار گذشته تیم ملی برابر عراق بازی بسیار خوبی بود و درآن نشان دادیم در حمله قدرتمندترین تیم آسیا هستیم. بهزاد داداش‌زاده افزود: تا حدی در بازی با عراق خوب بودیم که کاستی‌های دیدار برابر سوریه فراموش شد.

وی ادامه داد:‌ حتی خوشبین‌ترین هواداران فوتبال ملی نتیجه سه بر صفر را پیش‌بینی نمی‌کردند و به واقع همه شگفت زده شدیم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی موفقیت ایران برابر عراق را چه می‌داند؟ عنوان کرد: حفظ شاکله اصلی تیم ملی دلیل اصلی موفقیت ما در این رقابت‌هاست. بیش از ۹۰ درصد بازیکنان دور قبل در این تیم نیز هستند.

وی اضافه کرد: این بازیکنان سال‌ها در تیم ملی کنار هم بودند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند از سوی دیگر تجربه امروزشان نسبت به گذشته نیز بیشتر شده است.

این مربی با بیان اینکه پیروزی برابر عراق به هیچ وجه کار ساده و آسانی نیست، ادامه داد: بازی برابر همسایه‌مان عراق همواره سخت است و باید بدانیم به دلایل مختلف هر وقت با ایران بازی دارند محکم‌تر نیز می‌شوند. بنابراین شکست سه بر صفر تیم ملی برابر این تیم یک اتفاق فراموش نشدنی است.

تیم ملی هنوز در فاز دفاع مشکل دارد

از داداش‌زاده درباره مشکل احتمالی تیم ملی سووال کردم که او اینگونه پاسخ داد: تیم ملی در فاز حمله ستودنی و همانطور که عنوان کردم بهترین تیم آسیاست اما در دفاع وسط و خط دفاعی هنوز مشکل داریم از این رو، کادر فنی برای جلوگیری از هر اتفاق بد فوتبالی باید تا پیش از دیدارهای مهم این مشکلات را برطرف کند.

وی در این باره به انتقاد از بازی «احمد نوراللهی» در دفاع وسط پرداخت و گفت: نوراللهی در فاز حمله بازیکن خوبی است اما در دفاع هنوز به پختگی یک بازیکن کامل نرسیده است و این مساله فشار برروی خط دفاعی را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: در دیدار برابر عراق خوش شانس بودیم که گل نخوردیم کنعانی‌زادگان چند اشتباه فاحش داشت و در صورت آماده بودن بازیکنان عراقی این اشتباهات می‌توانست ضربات جبران ناپذیری به تیم ملی وارد کند.

داداش‌زاده درباره تیم ملی عراق نیز عنوان کرد: عراق تیم خوبی است منتهی با گل زودهنگام ایران شیرازه این تیم از هم پاشید. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودند اما اقتدار و خود باوری بازیکنان باعث شد تمامی برنامه آنها بی‌اثر شود.

دست «اسکوچیچ» در تیم ملی بیش از مربیان قبلی باز است

این کارشناس درباره «دراگان اسکوچیچ» ‌ نیز گفت: شاید تصور نمی‌کردیم با اسکوچیچ روزهای به این خوبی داشته باشیم اما عملکرد او روز به روز در تیم ملی بهتر شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد. دست این مربی در تیم ملی بیش از مربیان دیگر باز است. او هم اکنون ۱۱ بازیکن در زمین ۱۱ بازیکن بر روی نیمکت و ۱۱ بازیکن خوب نیز در ایران دارد که هر وقت اراده کند به کمک تیم ملی خواهند رفت.

او درباره نقاط مثبت اسکوچیج نیز تصریح کرد: تعویض‌های این مربی مثال زدنی است؛ اضافه شدن «کریم انصاری‌فرد» و «علی قلی‌زاده» ‌هنگامی که ما ۲ گل از حریف پیش بودیم تصمیم جسورانه‌ای بود که این مربی گرفت. بی‌شک اگر مربی دیگری روی نیمکت بود این کار را نمی‌کرد.

این مربی همچنین بر این باور است اسکوچیچ رابطه صمیمانه و درستی با بازیکنان تیم ملی دارد. او به خوبی خود را در قلب بازیکنان جا داده است و این یکی از نقاط مثبت این سرمربی است.

دلواپس خطاهای بی‌مورد بازیکنان تیم ملی هستم

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا موضوعی در تیم ملی هست که شما نگران آن باشید، گفت: تنها نگرانی و دلواپسی‌ام ارتکاب خطاهای بی‌مورد بازیکنان در زمین است. علاوه بر دیدار برابر سوریه در دیدار مقابل عراق نیز چندین خطای بی مورد داشتیم. اگر مانع از انجام این خطاها نشویم یک جایی کار دست ما خواهد داد.

بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال اضافه کرد:‌ به طور حتم آنالیزورهای تیم‌های امارات و کره‌جنوبی به خوبی بازی بازیکنان ما را آنالیز کرده و در دیدار رودررو به فکر ۱۰ نفره کردن ایران هستند.

داداش‌زاده تصریح کرد: همواره شانس با ما یار نیست. اگر بازیکنان به ویژه بازیکنان خط دفاع اشتباهات دو دیدار گذشته را تکرار کنند به راحتی این اتفاق بد برای ما خواهد افتاد و تاوان سخت آن را خواهیم داد.

او با گلایه از «حسین کنعانی‌زادگان» ‌ و «علیرضا جهانبخش» ادامه داد: کنعانی‌زادگان سوار بر بازیکن حریف شده و مدعی است که خطایی نکرده است که درست نیست. همچنین جهانبخش، کاپیتان تیم ملی چرا باید در وسط زمین و در حالیکه تیم ما کنترل بازی را در دست دارد مرتکب خطا شود. این موارد باید حل تا در دیدارهای آینده با مشکل مواجه نشویم.

تیم ملی ایران در مرحله پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با عبور از سوریه و عراق صدر نشین گروه اول است.

تیم‌های امارات، کره‌جنوبی و لبنان دیگر تیم های همگروه ایران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج