جاباما
۱۱۵۳۰۵۶
۶۱۴۸
۶۱۴۸
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

برای خرید عینک طبی دو مورد را باید در نظر بگیریم. یکی انتخاب فریم طبی مناسب با صورت است که این انتخاب فریم برای هر شخصی سخت به نظر می‌رسد و اینکه بتوانید یک فریم با کیفیت با قیمت مناسب تهیه کنید. برای مشاهده بر روی انواع مدل عینک طبی اصل کلیک کنید.

پلی کربنات یا عدسی فشرده؟ دو کانونی یا تدریجی؟ چگونه می‌توانید آنچه را که مناسب شماست انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

برای خرید عینک طبی دو مورد را باید در نظر بگیریم. یکی انتخاب فریم طبی مناسب با صورت است که این انتخاب فریم برای هر شخصی سخت به نظر می‌رسد و اینکه بتوانید یک فریم با کیفیت با قیمت مناسب تهیه کنید. برای مشاهده بر روی انواع مدل عینک طبی اصل کلیک کنید.

بعد ازآن انتخاب فریم عینک طبی، انتخاب عدسی و پوشش‌های عدسی بسیار مهم است. اینکه چه اندازه کیفیت، وضوح دید و مبلغی که برای این در نظر گرفته اید می‌تواند در انتخاب عدسی به شما کمک کند و در نهایت خوب است که اطلاعات کافی هنگام خرید عدسی داشته باشید و از نیاز‌های روزمره خود و استفاده‌ای که از عینک خود می‌کنید آگاه باشید تا بتوانید بهترین عدسی را با بودجه خود انتخاب کنید.

همچنین در انتخاب عدسی مناسب کارشناس عدسی می‌توانند راهنمایی خوب به شما بدهند تا انتخاب شیشه عینک برایتان آسان شود. بسیار خوب است موقع خرید عینک به فروشگاه معتبر و مورد اعتماد خود مراجعه کنید.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

بررسی انواع عدسی‌ها

دو عدد از پرفروش‌ترین عدسی‌های عینک که اساسی‌ترین آن‌ها به شما میرود، عدسی CR-۳۹ و عدسی پلی کربنات است که جنس هر دوی آن پلاستیک است. (در حال حاضر تعداد کمی افراد از عدسی‌های شیشه‌ای استفاده میکنند. چون عدسی شیشه‌ای هم سنگین است و هم می‌شکند.) اگر نسخه تک دید دارید (عینک‌هایی که برای دیدن دور یا نزدیک استفاده می‌شوند)، به طور کلی می‌توانید از عدسی‌های CR-۳۹ استفاده کنید. عدسی CR-۳۹ ابتدایی‌ترین عدسی‌های پلاستیکی ساخته شده است. این عدسی‌ها به نسبت ارزان‌تر هستند و برای نمره‌های بالا ضخیم به نظر می‌رسند.

دیگر گزینه با دوام تر، نازک تر، سبک‌تر و محبوب تر، لنز‌های پلی کربنات است که با قیمت متفاوتی در بازار موجود است. پوشش‌های عدسی، فشردگی عدسی و دوام کیفیت عدسی در قیمت آن بسیار موثر است. قیمت و اطلاعات انواع مختلف عدسی بر روی لینک کلیک کنید.

  • عدسی تدریجی

عدسی تدریجی برای دید دور و نزدیک با هم استفاده می‌شود و همانطور که از اسمش پیداست از قسمت بالای عدسی با دید دور شروع می‌شود و به قسمت پایین عدسی برای دید نزدیک می‌رسد. انتخاب درست عدسی تدریجی بسیار مهم است. چون عدسی‌های تدریجی با کیفیت و کریدور دید متفاوتی ارائه می‌شود و انتخاب بهترین عدسی تدریجی می‌تواند دید بسیار مطلوبی به بدهد. قیمت عدسی‌های تدریجی بسیار متفاوت هستند و دلیل این اختلاف قیمت می‌تواند همان بازه دید کلی بهتری که می‌دهد باشد و در کل عدسی تدریجی از گرانترین مدل‌های عدسی است، به این دلیل که عدسی تدریجی شخصی ساز است و برای هر کسی به صورت سفارشی ساخته می‌شود. بهترین عدسی‌های تدریجی می‌توان به عدسی تدریجی زایس و عدسی تدریجی هویا اشاره کرد. بهتر است حتما عدسی تدریجی خود را از برند‌های خوب تهیه کنید و از نمایندگی‌های رسمی خرید کنید و مطمعن شوید که عدسی خریداری شده اصل است. برای انتخاب عدسی تدریجی مناسب با توجه به بودجه خود می‌توانید از کارشناسان اپتیک وحدت کمک بگیرید.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

  • عدسی فشرده

استفاده از این عدسی برای نمره‌های بالا توصیه می‌شود. در گذشته ضخامت عدسی یکی از مشکلات آزار دهنده برای عینکی‌ها بود. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و ساخت عدسی‌های فشرده این مشکل حل شده است و در نمرات بالا هم شاهد عدسی‌های ظریف هستیم. عدسی فشرده با ایندکس متفاوت ارائه می‌شود که هرچه نمره چشم بیشتر باشد، می‌توان عدسی فشرده‌تر سفارش داد و عدسی‌های فشرده با ضریب شکست ۱.۶، ۱.۶۷ و ۱.۷۴ هستند. البته اسفرسک و یا آسفرسک بودن عدسی هم در فشردگی تاثیر گذار است. عدسی‌های فشرده رودن اشتوک آلمان، هویا ژاپن، یا ایندو اسپانیا یا اپتکس بسیار مناسب هستند و انتخاب آن‌ها با توجه به پوشش می‌تواند هزینه متفاوتی در بر داشته باشد. شرکت هویا ژاپن یکی از بهترین عدسی‌های دنیا را تولید می‌کند و با مراجعه به نمایندگی این شرکت می‌توانید به راحتی عدسی اصل هویا را سفارش دهید. چطور عدسی هویا اصل بخریم؟ مقاله‌ای هست که مطالعه آن کمک میکند تا به راحتی یک عدسی هویا اصل سفارش دهید.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

  • عدسی نشکن

عدسی‌های نشکن یا Trivex از مقاوم‌ترین انواع عدسی هستند. همچنین این نوع عدسی نسبت به عدسی پلی کربنات در برابر خط و خش نیز مقاوم است. اگر از عینک‌های بدون فریم استفاده میکنید و یا از عینک خود خوب نگهداری نمیکنید و نشکن بودن عدسی برایتان مهم است می‌توانید از این نوع عدسی استفاده کنید. از بهترین عدسی‌های نشکن موجود می‌توان به عدسی آساهی ژاپن و یا کاستوم اشاره کرد.

  • پوشش‌های عدسی

پوشش‌هایی که هنگام انتخاب عدسی باید در نظر بگیرید بسیار مهم است. پوشش لنز به منظور حفاظت از چشم و افزایش دوام عدسی بسیار مهم است.

پنج پوشش مهم عدسی

  • ضد خش

به طوری کلی هیچ عدسی مطلقا ضد خش نیست، اما بسیاری از عدسی‌های پلاستیک بازار با پوشش مقاوم در برابر خش ارائه می‌شوند که در انتخاب عدسی تاثیرگذار است.

  • پوشش ضد انعکاس

پوشش ضد انعکاس یا آنتی رفلکس عدسی برای جلوگیری رسیدن از نور‌های اضافه بازتابی به چشم کاربرد دارد. امروزه این پوشش همراه با فناوری مقاوم در برابر لکه و بخار هستند و البته اغلب عدسی‌ها پوشش آنتی رفلکس را دارند. این پوشش در رانندگی شب بسیار می‌تواند به دید کمک کند.

  • پوشش UV

محافظت چشم از اشعه ماورای بنفش برای اکثر افراد ایده بسیار خوبی است، زیرا اشعه ماوراء بنفش خورشید ممکن است خطر ابتلا به آب مروارید را افزایش دهد. امروزه بیشتر عدسی‌ها دارای پوشش UV هستند. البته عدسی‌های طبی دارای این پوشش ن می‌تواند نیاز‌های شما وقتی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار میگیرید را برآورده کند.

  • پوشش فتوکرومیک

این نوع پوشش باعث می‌شود عدسی در زیر نور خورشید تغییر رنگ دهد و تیره شود و شما را در برابر اشعه UV محافظت می‌کند. اگر ترجیح می‌دهید عینک آفتابی جداگانه همراه نداشته باشید این عدسی بسیار مفید است. البته امروزه عدسی‌های فتوکرومیک با تکنولوژی‌های پیشرفته موجود هستند که به سرعت تغییر میدهند. از بهترین عدسی نسل جدید فتوکرومیک می‌توان به عدسی سنسیتی هویا ژاپن اشاره کرد.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

  • پوشش بلوکنترل

پوشش بلوکنترل عدسی ویژه افرادی است که ساعت‌های طولانی با کامپوتر کار میکنند و در معرض قرار گرفتن مقابل نور آبی مضر صفحه نمایش هستند. خشکی چشم و قرمز شدن چشم و سردرد از عوارض رایج قرار گرفتن چشم بدون محافظ در مقابل صفحه نمایش است. به عینک‌هایی با عدسی‌های بلوکنترل عینک کامپیوتر نیز گفته می‌شود. از بهترین انوع عدسی بلوکنترل می‌توان عدسی بلوپروتکت زایس و بلوکنترل هویا را نام برد.

معرفی برند‌های عدسی

با توجه به تمام این نکات که درباره عدسی گفته شد، خیلی مهم است که از چه نوع عدسی و چه برندی استفاده میکنید. متاسفانه عدسی نا مرغوب و بی کیفیت در دراز مدت صدمات جبران ناپذیری به چشم وارد می‌کنند و باعث تشدید ضعف بینایی می‌شود. اگر میخواهید با خیال آسوده عدسی سفارش دهید بهتر است از برند‌های معتبر و شرکتی استفاده کنید. عدسی‌هایی که در ایران نمایندگی دارند و از نظر کیفیت خیالتان راحت باشد.

  • کاستوم

کاستوم یکی از اقتصادی‌ترین عدسی‌های موجود است. عدسی انتی رفلکس و عدسی فشرده کاستوم کیفیت خوبی دارند. عدسی‌های تدریجی کاستوم در چند رده تولید می‌شوند و از ارزانترین عدسی‌های تدریجی بازار هستند.

  • اپتکس

اپتکس هم در کارخانه عادل لنز تولید می‌شود، همان شرکتی که عدسی‌های کاستوم را تولید می‌کند. اپتکس از نظر کیفیت و پوشش در دسته عدسی‌های میان رده دسته بندی می‌شود و از هر نظر عدسی قابل قبولی است و از اسناندارد بالایی برخوردار است.

  • ایندو

عدسی ایندو محصول کشور اسپانیا است و یکی دیگر از برند‌های زیر مجموعه شرکت عادل لنز. ایندو عدسی فوق العاده با کیفیتی تولید می‌کند و از عدسی‌های این برند از نظر کیفیت و پوشش با برترین برند‌ها رقابت می‌کند. یکی از ویژگی‌های ایندو اینست که عدسی‌های سفارشی این مجموعه نسبت به دیگر برند‌ها در مدت زمان کوتاهی آماده می‌شود. همچنین عدسی‌های تدریجی ایندو مکس ویتا از پرطرفدار‌ترین عدسی‌های تدریجی ایران است.

  • رودن اشتوک

رودن اشتوک یکی از مطرح‌ترین برند‌های تولید عینک و عدسی آلمان است. رودن اشتوک در آلمان با زایس رقابت می‌کند و از عدسی‌های درجه یک دنیا مسوب می‌شود. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی از مهمترین ویژگی این برند است. عدسی‌های فشرده و عدسی‌های تدریجی رودن اشتوک بسیار معروف و محبوب هستند.

  • مکسی

عدسی مکسی زیر مجموعه شرکت هویا ژاپن است و برند اقتصادی هویا محسوب می‌شود. عدسی‌های مکسی رده عدسی‌های متوسط است که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد.

  • هویا

هویا ژاپن از مطرح‌ترین عدسی‌های روز دنیا است. برندی که سعی میکند هر روز تکنولوژی جدید در عدسی معرفی کند و کیفیت در پوشش‌ها حرف اول را در هویا می‌زند. هویا را می‌توان رقیب اصلی زایس آلمان دانست. هویا عدسی‌های متفاوتی با کارایی متفاوت برای افرادی با خصوصیت مختلف دارد و با هر سلیقه‌ای می‌توان از هویا عدسی سفارش داد. به د لیل کیفیت فوق العاده عدسی‌های تدریجی هویا، این عدسی بسیار پر فروش است. همچنین عدسی‌های بلوکنترل هویا از بهترین هاست.

  • زایس

زایس آلمان را شاید بتوان معروف‌ترین برند عدسی در دنیا معرفی کرد. در زایس کیفیت حرف اول را می‌زند. یکی از ویژگی‌های زایس داشتن عدسی‌های تخصصی است. عدسی بلو پروتکت مخصوص استفاده از کامپیوتر و یا عدسی درایوسیف که مخصوص رانندگی ساخته می‌شود از مهمترین محصولات این شرکت است. تمام عدسی‌های در نمایندگی فروش زایس قابل سفارش است.

برای دانستن خصوصیات عدسی زایس اصل می‌توانید مقاله چطوری عدسی زایس اصل رو تشخیص بدیم؟ را مطالعه نمایید.

برای خرید عدسی مشاوره‌های رایگان اپتیک وحدت می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین در شرایط کرونا که مجبور نباشد از منزل خارج شوید سفارش و خرید آنلاین از این مجموعه که نمایندگی بهترین عدسی‌ها را دارد، بهترین گزینه برای شما است.

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۹۱۸۶۵

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

شماره واتساپ ۰۹۱۰۴۴۴۳۳۱۶

بهترین عدسی عینک مناسب نمره چشم من؟

vahdatoptic.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج