جاباما
۱۱۵۳۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرزامی: مجیدی نباید در دیدار برابر الهلال ریسک کند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه استقلال برابر الهلال نیاز به بازیکنان با تجربه اش دارد، گفت: مجیدی نباید ریسک کند، زیرا بازیکنان جوانتر تجربه کافی ندارند.

خبرگزاری مهر: حسین فرزامی در خصوص دیدار دو تیم استقلال و الهلال عربستان که امشب برگزار خواهد شد گفت: همه انتظار یک بازی سخت را می کشند. استقلال و الهلال دو رقیب دیرینه هستند و در چند بازی اخیر آبی پوشان توانسته اند نتایج خوبی به دست بیاورند و امیدوارم این روند فرداشب هم ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: الهلال برای حذف استقلال و رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان در این فصل هزینه های هنگفتی انجام داده است. آنها خریدهای فوق العاده گران قیمتی داشته اند و تمام هدفشان این است که بتوانند در لیگ قهرمانان امسال جام را بالای سر ببرند. خریدهایی که الهلال انجام داده معادل هزینه های چند سال استقلال است. مدیران الهلال گرانقیمت ترین بازیکنان را خریده اند که از کیفیت بالایی هم برخوردارند و می خواهند به قهرمانی برسند اما نقطه مقابل، استقلال است زیرا آبی ها نه توان پرداخت چنین هزینه هایی را دارند و نه می توانند خارجی های باکیفیتی را به تیمشان بیاورند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در ادامه گفت: آبی ها در چند وقت اخیر دچار حواشی و بحران های زیادی بوده اند. رفتن چند بازیکن کلیدی این تیم که همه می توانستند در دیدار فرداشب تاثیرگذار باشند ضربه بدی به استقلال زد. سرمربی آبی پوشان تلاش زیادی انجام داد تا بتواند بازیکنان را برای این فصل هم نگه دارد اما مشکلات مالی استقلال و پولی که تیم های رقیب به بازیکنان استقلال دادند باعث شد تا آبی ها از داشتن بازیکنان با تجربه محروم شوند.

فرزامی تاکید کرد: سرمربی استقلال این فصل شخصا نقل و انتقالات را زیر نظر داشت. تمامی بازیکنان با نظر او جذب شده و حتی به خاطر او به استقلال آمدند و حالا باید ببینیم مهره هایی که استقلال و شخص سرمربی جذب کرده چقدر می توانند کمک حال تیم باشند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی ها فردا شب یک امتحان سخت را در پیش دارند. خیلی ها اعتقاد دارند استقلال نمی تواند برنده این بازی حساس باشد اما اعتقاد دارم که همه چیز به نفع الهلال است ولی پسران آبی می توانند معجزه کرده و تیم پرقدرت و متمول الهلال را از گردونه رقابت ها حذف کنند.
وی با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال هم گفت: هیچ کس به اندازه مدیریت استقلال این فصل زیر تیغ انتقاد نبود. متاسفانه عملکرد آنها فوق العاده ضعیف بود و اعتقاد دارم با توجه به صحبت های حمید سجادی وزیر جدید ورزش تغییرات باید به زودی در کادر مدیریتی استقلال صورت بگیرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: باید کسانی به استقلال بیایند که بتوانند تیم را مدیریت کرده و از بحران خارج کنند. استقلال حواشی زیادی را پشت سر گذاشت و مدیریت استقلال نتوانست این حواشی را مدیریت کرده و یا به طور کامل از بین ببرد. بنابراین استقلال در سطح مدیریتی نیاز شدید به تغییرات اساسی دارد تا شاید دوباره شاهد آرامش و روزهای خوش در استقلال باشیم.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال بی صبرانه منتظر فرداشب هستند تا ببینند در پایان بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. امیدوارم استقلال بتواند با یک بازی خوب برنده این بازی باشد. مطمئنا همه بازیکنان استقلال با تمام وجود برابر الهلال بازی خواهند کرد اما یادمان باشد که فرداشب بازی الهلال و استقلال جنگ دارا و ندار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج