۱۱۵۳۳۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

توضیح سازمان تبلیغات درباره تعطیلی تئاتر دختران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره علت تعطیلی رشته بازیگری تئاتر دختران در هنرستان سوره توضیحاتی ارائه داد.

رکنا: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره علت تعطیلی رشته بازیگری تئاتر دختران در هنرستان سوره توضیحاتی ارائه داد.

هنرستان سوره زیرمجموعه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است. در هفته های اخیر تعطیلی رشته بازیگری تئاتر دختران در هنرستان سوره حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که از سال تحصیلی جدید، هنرستان سوره برای رشته بازیگری تئاتر، دیگر هنرجوی دختر نمی پذیرد. برخی فعالان حوزه زنان تعطیلی رشته بازیگری تئاتر دختران در هنرستان سوره را مخالف حقوق زنان تعبیر کرده اند، اما رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید دارد که چون هنرستان سوره در ارائه خدمات بایسته در رشته بازیگری تئاتر دختران ضعف داشت، تصمیم به توقف موقت ارائه پذیرش هنرجوی دختر این رشته گرفته شده است.

حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی رشته بازیگری تئاتر دختران در هنرستان سوره گفت: خانم ها در ساحت هنر عناصر مهم و غیر قابل حذفی هستند. وقتی یک موسسه مثل یک هنرستان ایجاد می شود، برای مقاصد خاصی ایجاد می شود، یعنی وقتی مجموعه حاکمیتی از طرف دفتر رهبری در حوزه هنری آموزشی را برعهده می گیرد، در تلاش برای آموزش نیروی انسانی در جهت مقاصد خاصی است تا این نیروها بتوانند در عرصه هنری، غنا و ژرفای جامعه را در قالب های مختلف از جمله بازیگری انعکاس دهند.

وی افزود: مجموعه دوستان مدیریتی هنرستان سوره احساس کرده اند که دست کم برای امروز و شرایط حاضر در تامین مقاصد عالی فرهنگی در رشته بازیگری تئاتر دختران ضعیف هستند و در ارائه خدمات بایسته در این رشته کسری هایی دارند، بنابراین به صورت طبیعی تصمیم گرفتند که این رشته را تعطیل کنند. اتفاقی که رخ داد، کاملا طبیعی بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: وقتی یک مجموعه آموزشی می بیند که توان تعلیمی و قدرت اثرگذاری اش در یک رشته پایین است، به صورت مقطعی از پذیرفتن ورودی پرهیز می کند و بعد از بازرسی و احیا، مجددا ورودی را آزاد می کند و روند رودخانه ای حضور و رشد نیروی انسانی را ادامه می دهد.

قمی تاکید کرد: حتما حضور بانوان در عرصه های هنری این مرز و بوم قابل حذف و صرف نظر کردن نیست و این کار موافق شعارهای انقلاب اسلامی و تدابیر مدیریتی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وضعیت زنان ایران هم شده مثل وضعیت زنان افغانستان متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج