۱۱۵۳۳۶۱
۷۵۳۵۸
۷۵۳۵۸
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

تزریق چربی به دست می‌تواند سبب جوانسازی و زیباتر شدن دست‌های شما شود. هزینه تزریق چربی به دست نکته بسیار مهمی است که پیش از اقدام باید در نظر داشته باشید. در این مطلب راهنمای شما هستیم.

برترین‌ها: تزریق چربی به قسمت‌های مختلف صورت و بدن می‌تواند موجب جوانسازی آن قسمت شود. پوست دست شما نیز مانند پوست صورت‌تان به مرور زمان چروک و افتاده می‌شود و شادابی و جوانی خود را از دست می‌دهد. در چنین شرایطی تزریق چربی به دست می‌تواند بهترین راهکار بازگرداندن جوانی به دستان شما باشد. بدون شک پیش از اقدام، هزینه تزریق چربی به دست نیز برایتان اهمیت خواهد داشت.

هزینه تزریق چربی به دست معمولا به میزان چربی مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد. همچنین علاوه بر میزان چربی تزریق شده، هزینه استخراج آن از دیگر بافت‌ های بدن، که نسبت به فرآیند تزریق از پیچیدگی بیشتری برخوردار است نیز باید در نظر گرفته شود. البته هزینه تزریق چربی به دست به موارد دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه مطالب در رابطه با آن‌ها بیشتر سخن خواهیم گفت.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

جهت مشاوره رایگان با کلینیک آیلین همین حالا تماس بگیرید.

با امکان پرداخت اقساط

۰۲۱-۴۴۷۴۲۵۰۰

۰۹۰۳۹۶۴۴۰۰۶

مراحل تزریق چربی به دست

مراحل تزریق چربی به دست شامل دو مرحله اصلی است که این دو مرحله شامل استخراج چربی و تزریق آن است.
در مرحله اول که به مرحله لیپوساکشن نیز معروف است، پزشک پس از بررسی شرایط بدنی بیمار، از نواحی مختلف بدن فرد نظیر شکم و پهلوها تحت فرآیندی خاص با استفاده از یک سری دستگاه های پیچیده چربی مورد نیاز برای تزریق به دست را استخراج می کند.

پس از استخراج چربی مورد نیاز از ناحیه مورد نظر، چربی استخراج شده تحت شرایط خاصی قرار می‌گیرد تا آماده تزریق شود.

برای شروع مرحله دوم تزریق چربی به دست ابتدا پزشک به محل مورد نظر داروی بی حسی تزریق کرده و به این ترتیب پوست دست را آماده تزریق چربی بدون درد می کند.

برای تزریق چربی لازم است که یک سوراخ کوچک به نام کانولا بر روی پوست دست ایجاد شود. آنگاه از طریق سوراخ ایجاد شده چربی به زیر پوست تزریق می گردد. آنگاه محل تزریق مورد ماساژ ملایم قرار می گیرد تا چربی در همه جای زیر پوست دست پخش شود.

مزایای تزریق چربی به دست

این روش جوانسازی دست‌ها امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌توان گفت اصلی‌ترین علت محبوبیت آن، مزایای بسیار زیاد آن است. برخی از اصلی‌ترین مزایای تزریق چربی به دست به شرح زیر می‌باشند:

  • از آن جایی که تزریق مورد نیاز از بدن خود فرد استخراج می‌شود، پس در نتیجه احتمال حساسیت و آلرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.
  • در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌پذیرد.
  • با درد و عوارض زیادی همراه نیست.
  • اثرگذاری طولانی دارد.
  • حالتی طبیعی به دستان می‌بخشد.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

نمونه‌های خدمات آیلین را از اینجا ببینید.

با امکان پرداخت اقساط

ailin_clinic@

چند نکته لازم جهت آمادگی برای تزریق چربی به دست

همانطور که در ابتدای مطالب نیز گفتیم چربی مورد نیاز برای تزریق به دست از قسمت های مختلف بدن که دارای بافت و توده چربی بالاتری هستند، نظیر شکم و پهلوها، به وسیله فرآیندی به نام لیپوساکشن با مکش چربی تامین می گردد. بنابراین توصیه می شود روز تزریق لباس و رو پوش دکمه‌ای یا زیپی به تن کرده و در کلنیک مورد نظر حاضر شوید تا دیگر نیاز به درآوردن کامل لباس نباشید.

حتما برای تزریق چربی به دست به مراکز درمانی یا کلنیک های مجهز مراجعه کنید، تا این اقدام عاری از هر گونه خطر برای شما باشد.

مدت زمان لازم جهت تزریق چربی بستگی به مهارت پزشک در مکش چربی‌ مورد نیاز برای تزریق و همچنین اندازه دست برای تزریق دارد. در واقع همانطور که هزینه تزریق چربی به دست با میزان چربی استخراجی برای تزریق در ارتباط است، مدت زمان لازم برای تزریق چربی نیز با دو مؤلفه در ارتباط می باشد. به نحوی که هر چقدر سطح مورد نظر برای تزریق کمتر باشد، زمان مورد نیاز برای آن نیز کم خواهد بود.

نباید هیچگونه ترس و استرسی از بابت درد به هنگام تزریق چربی به دست داشته باشید. زیرا این اقدام با بی حسی موضعی انجام می شود و افراد هیچگونه درد و تنشی را در طول آن تجربه نمی کنند. البته در صورت وجود استرس غیرقابل کنترل پزشک در حین تزریق برای شما داروهای آرام بخش تزریق خواهد کرد.

پس از اتمام تزریق چربی به دست نیاز به مراقبت های پزشکی زیادی نبوده و پس از بررسی های صورت گرفته بر روی دست شما در اتاق ریکاوری که پس از تزریق صورت می گیرد شما قادر هستید به منزل خود بازگردید.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی به دست

یکی از مهمترین مواردی که بر میزان ماندگاری چربی به دست موثر می باشد نحوه استخراج چربی است. به عبارت دیگر استخراج چربی رابطه مهمی با سطح کیفیت چربی تزریق شده به دست دارد که هر چقدر کیفیت چربی بالاتر باشد به طبع آن، میزان ماندگاری چربی تزریق شده به دست نیز افزایش می یابد. شایان ذکر است که هر چقدر چربی به آرامی تزریق شود با کیفیت تر خواهد بود. البته کسانی که ورزشکار هستند و می خواهند تزریق چربی انجام دهند باید حداقل یک ماه قبل از تزریق ورزش نکنند.

مراقبت های مورد نیاز پس از تزریق چربی به دست

طبیعی است که انجام مراقبت‌هایی می‌تواند میزان ماندگاری چربی در پوست دست را افزایش داده و همچنین سبب گردد که بهبود شما با سرعت بیشتری انجام پذیرد. برخی از این مراقبت‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • پس از تزریق چربی به دست همان روزی که این اقدام صورت گرفته است، فرد می تواند از کلینیک یا بیمارستانی که تحت درمان قرار گرفته است مرخص شود اما لازم است که به پانسمان محل تزریق چربی به دست و همچنین پانسمان محل استخراج چربی حداقل تا ۲۴ ساعت دست نزند.
  • همچنین استفاده از کمپرس آب سرد نیز می‌تواند مفید واقع شود.
  • معمولاً در روزهای ابتدایی تزریق چربی به دست احساس کمی درد در ناحیه تزریق کاملاً طبیعی بوده و نیاز به هیچ گونه نگرانی ندارد.
  • جهت باز کردن پانسمان باید حداقل ۴ روز تحمل کرده و پس از روز چهارم می توان پانسمان روی محل را باز کرد.
  • رفتن به حمام و گرفتن دوش در روز چهارم بعد از انجام تزریق چربی به دست هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد.
  • معمولا ویزیت مجدد پس از انجام تزریق چربی حدود سه هفته بعد از عمل انجام می‌شود. اثر تزریق چربی بر روی دست شما نیز حدود ۶ ماه پس از تزریق چربی مشخص شده و اگر از اقدامی که پزشک برای شما انجام داده ناراضی باشید می توانید دوباره جهت ویزیت مجدد به مطب مراجعه کنید.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به دست

هزینه تزریق چربی به دست قبل از هر چیزی بستگی به میزان چربی مورد نیاز برای چربی دارد. به هر حال هر چقدر میزان چربی مورد نیاز برای تزریق بیشتر باشد به تبع آن هزینه و همچنین زمان بیشتری نیاز است. زیرا پزشک باید وقت بیشتری را صرف استخراج چربی که خود یک فرآیند هزینه بر هست صرف کند.

همچنین تجربه پزشک و سطح اعتبار مرکز مورد نظر نیز از جمله مواردی هست که بر هزینه تزریق چربی به دست تاثیر خواهند گذاشت و به دلیل تغییر سطح کیفیت کار هزینه نیز متغیر خواهد شد.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر آیلین

  • با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان (۲۱۴۶۰۶)
  • مجهزترین کلینیک زیبایی، جوانسازی، کاشت، لاغری و لیزر
  • با امکان پرداخت اقساط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید.

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۷۴۰۴۵۷

۰۲۱-۴۴۷۴۲۵۰۰

۰۹۰۳۹۶۴۴۰۰۶

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

نمونه‌های خدمات آیلین را از اینجا ببینید.

ailin_clinic@

هزینه تزریق چربی به دست چقدر است؟

دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، بلوار گلها، پایین‌تر از میدان اتریش، نبش بنفشه هشتم، پلاک ۱۳۰، واحد ۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج