۱۱۵۳۴۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرگیجه خانم سرمربی؛ کی رو خط بزنم؟

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران، این روز‌ها و در آستانه اعزام کاروان به تاشکند، دغدغه حذف نام یک بازیکن را از فهرست تیم دارد.

ورزش سه: مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران، این روز‌ها و در آستانه اعزام کاروان به تاشکند، دغدغه حذف نام یک بازیکن را از فهرست تیم دارد.

ماحصل تلاش چهار ماهه مریم ایراندوست و همکارانش در کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان ایران، انتخاب ۲۴ بازیکن برای حضور در اردوی نهایی پیش از اعزام به تاشکند ازبکستان بود؛ ایراندوست برای غربالگری و رسیدن به این فهرست ۲۴ نفره، اردوهای آماده‌سازی سریالی را برگزار کرد تا بتواند ترین‌های فوتبال زنان را برگزیده کند. البته که در این راه، مصدومیت چند بازیکن کلیدی هم کار مریم ایراندوست را دشوارتر کرد.

با این‌حال اما از این فهرست ۲۴ نفره هم باید نام یک بازیکن خط بخورد؛ چرا که برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا باید تیم ملی فوتبال زنان ایران فهرستی متشکل از ۲۳ بازیکن را به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نماید.

سمانه چهکندی، سارا دیدار، شبنم بهشت، سارا ظهرابی نیا، زهره کودایی، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، نگین زندی، مینا نافعی، غزاله بنی طالبی، یاسمن فرمانی، زهرا قنبری، ثنا صادقی، ملیکا محمدی، زهره جلالی، الهام عبدالرحمان، مریم یکتایی، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، مرضیه نیکخواه، بهناز طاهرخانی و سیده زهرا معصومی ۲۴ بازیکنی هستند که در آخرین اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال حضور دارند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران با پروازی اختصاصی کمتر از ۴۸ ساعت دیگر تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کند تا پس از گذراندن قوانین بهداشتی کشور ازبکستان و انجام تست کرونا و قرنطینه، مهیای انجام دو مسابقه حساس مقابل بنگلادش و اردن شود؛ دو مسابقه‌ای که ماحصل آن می‌تواند یک اتفاق بزرگ تاریخی را برای فوتبال زنان ایران خلق کند و اولین صعود تاریخ تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا رقم بخورد.

باید منتظر ماند و دید از میان فهرست ۲۴ نفره، روی نام کدام بازیکن از سوی مریم ایراندوست خط قرمز کشیده خواهد شد تا فهرست نهایی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا نهایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج