جاباما
۱۱۵۳۵۸۱
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

پیش از برگزاری رویداد ۲۴ شهریورماه، شیائومی از عینک هوشمند مفهومی خود با طراحی ظاهری شبیه عینک‌های معمولی و وزنی برابر با ۵۱ گرم رونمایی کرد. این محصول از یک نمایشگر ۰.۱۳ اینچی microLED برای نمایش محتوا در برابر چشم کاربر بهره می‌برد.

دیجیاتو: پیش از برگزاری رویداد ۲۴ شهریورماه، شیائومی از عینک هوشمند مفهومی خود با طراحی ظاهری شبیه عینک‌های معمولی و وزنی برابر با ۵۱ گرم رونمایی کرد. این محصول از یک نمایشگر ۰.۱۳ اینچی microLED برای نمایش محتوا در برابر چشم کاربر بهره می‌برد.

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

محصول جدید چینی‌ها می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را برای کاربر نمایش دهد، تماس‌ها را برقرار کند، در مسیریابی به وی کمک کرده و با دوربینی که دارد، عکس بگیرد،‌ صدا را به صورت بلادرنگ در مقابل چشمان کاربر ترجمه کند و از طریق دستیار هوشمند با کاربر تعامل برقرار کند. البته با توجه به اینکه عینک هوشمند شیائومی تنها یک محصول مفهومی است، تمام این قابلیت‌ها روی کاغذ توصیف شده‌اند.

این عینک هوشمند از نمایشگر MicroLED با نور پس زمینه بهره می‌برد و اندازه تراشه نمایشگر آن فقط ۲.۴ در ۲.۰۲ میلی متر است که تقریبا ابعادی در اندازه دانه برنج دارد. همچنین ابعاد هر پیکسل آن ۴ میکرومتر گزارش شده. نمایشگر عینک در قاب آن جای گرفته و در واقع پنل تک رنگ فوق‌العاده کم‌مصرف MicroLED است. درنتیجه روشنایی ۲ میلیون نیت را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند مستقیما به نور شدید خورشید نگاه کنند.

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

شیائومی ادعا می‌کند که نمایشگر MicroLED این عینک هوشمند از فناوری هدایت موج نوری استفاده می‌کند که می‌تواند نور را در زاویه ۱۸۰ درجه شکست داده و در نتیجه پرتوهای نور را به صورت دقیق از طریق ساختار میکروسکوپی لنزهای هدایت کننده نور به چشم انسان منتقل کند.

این ساختار روی سطح داخلی لنز عینک قرار گرفته و باعث می‌شود نور به صورت منحصر به فردی از طریق پرتوهای بی‌شمار نور شکسته شود تا چشم بتواند بدون نیاز به سیستم‌ پیچیده چند لنز، تصویر کاملی را مشاهده کند.

کاربران می‌توانند برای تعامل با عینک هوشمند از دستیار XiaoAI کمک بگیرند تا مهم‌ترین نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند. این دستیار همچنین پیام‌های فوری یا برنامه‌های خاص را به اطلاع کاربر می‌رساند.

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

عینک هوشمند شیائومی مجهز به میکروفن و اسپیکرهای دوگانه است و امکان برقراری تماس را نیز به کاربر می‌دهد. همچنین گجت پوشیدنی چینی‌ها دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی عینک برای عکاسی است. این محصول هوشمند همچنین می‌تواند صدا را به صورت بلادرنگ ترجمه کرده و در قالب متن جلوی چشمان کاربر به نمایش بگذارد.

برای فعال کردن همه این قابلیت‌ها، عینک هوشمند شیائومی مجهز به پردازنده ARM چهار هسته‌ای، باتری‌، تاچ‌پد، ماژول‌های وای‌فای و بلوتوث است و با نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید کار می‌کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی محصول واقعی و عرضه آن به بازار در دست نیست. با این حال به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد پس از فیسبوک و ری-‌بن بطور گسترده‌تر وارد این بازار شود.

عینک هوشمند شیائومی معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما کجا و آنها کجا
      مثال ما و آنها از زمین تا آسمانهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف کلیشه ای!!!
        مرغ همسایه غازه!!!

    • 135

      آیا عینکی وجوددارد که جن راببیند

    • بدون نام

      درود بر چین

    • بدون نام

      بابا یه چراغ قوه هم بهش اضافه میکردی.

    • ✖ امیر محمد ✖

      واقعا عالیه .
      اگر بیاد توی بازار ؛ من حتما میخرم .
      متشکرم از برنامه برترین ها .

    • پارسوماشیم

      ما هم نابغه کم نداریم، ولی متأسفانه پشتیبانی نمیشن و مجبورن ایران رو ترک کنن، الان هم این فیلم رو برا ما گذاشتن که ببینیم، میخوان نظرات مخاطبین رو ارزیابی کنن که اگه براشون سود داشت وارد کنن،، واقعا متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج