جاباما
۱۱۵۳۶۷۹
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

قیمت سوسیس و کالباس از گوشت فراتر رفت

همپای افزایش قیمت گوشت و مرغ، قیمت فرآورده‌های این محصولات هم به‌شدت افزایش یافته و حتی از آن‌ها پیشی گرفته است. مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد قیمت بعضی از برند‌های سوسیس و کالباس از کیلویی ۲۵۰هزار تومان فراتر رفته و در مواردی تا ۲۷۰هزار تومان رسیده است.

روزنامه همشهری: همپای افزایش قیمت گوشت و مرغ، قیمت فرآورده‌های این محصولات هم به‌شدت افزایش یافته و حتی از آنها پیشی گرفته است. مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد قیمت بعضی از برندهای سوسیس و کالباس از کیلویی ۲۵۰هزار تومان فراتر رفته و در مواردی تا ۲۷۰هزار تومان رسیده است.

شتاب افزایش قیمت فرآورده‌های گوشتی نیز با رشد قیمت گوشت و مرغ طی امسال بیشتر شده و برندهای شناخته‌شده و برتر در حوزه تولید این محصولات به دلیل افزایش هزینه تولید، بهای تولیداتشان را دست‌کم ۳۰درصد افزایش داده‌اند. سال گذشته قیمت انواع ممتاز این محصولات به مرز ۲۰۰هزار تومان در هر کیلوگرم نزدیک شد و حالا به نظر می‌رسد مرز بعدی ۳۰۰هزار تومان باشد.

میکائیلیان، گوشتیران، ۲۰۲، شام‌شام و سولیکو کاله معروف‌ترین برندهای تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی در کشور هستند، اما نگاهی به یخچال سوپرمارکت‌ها نشان می‌دهد بیش از ۲۰نام بزرگ و کوچک دیگر نیز در این زمینه فعالند و این حاکی از وجود تقاضا در بازار این محصولات است. قیمت هر کیلو راسته با استخوان گوسفندی در حال حاضر بین ۱۵۰ تا ۱۷۰هزار تومان است و معلوم نیست بازار فرآورده‌های گوشتی کشش افزایش قیمت بیش از این را دارد یا خیر.

قیمت سوسیس و کالباس از گوشت فراتر رفت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج