جاباما
۱۱۵۳۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوب، حرفه‌ای و دلاورانه بازی کردن تیم ملی مهم است

مژده رئیس جمهور به ملی پوشان فوتبال

رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر بازیکنان تیم ملی موفق شوند از این مرحله عبور کنند، خبری خوش برای ما خواهد بود و ما هم برای‌شان خبر خوشی خواهیم داشت.

تسنیم: رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر بازیکنان تیم ملی موفق شوند از این مرحله عبور کنند، خبری خوش برای ما خواهد بود و ما هم برای‌شان خبر خوشی خواهیم داشت.

در جریان دومین نشست خبری رئیس جمهور یکی از خبرنگاران ضمن تشکر از وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، برنامه دولت برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی را جویا شد که روحانی در پاسخ گفت:‌ این ایام، ایام ورزش است و افکار عمومی ما کاملاً متوجه این مسئله است.

«ملت ما خیلی به بازی‌های مختلف و به خصوص فوتبال علاقمند است»، روحانی با بیان این جمله افزود: این علاقه بسیار خوب است، در صورتی که باعث توسعه ورزش همگانی در کشورمان شود و همچنین توسعه ورزش حرفه‌ای.

وی با ابراز تشکر از تمامی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مربیان و همه مردمی که از تیم ملی پشتیبانی کردند، اظهار داشت: پشتبانی مردم و دلگرمی دادن مردم به ورزشکاران بسیار مهم است.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: پیامی که به فوتبالیست‌های عزیز دادم این بود که ما از شما یک بازی خوب طلب می‌کنیم، البته دل‌مان می‌خواهد پیروز شوید و به مرحله بعد صعود کنید.

روحانی با بیان اینکه خوب بازی کردن، حرفه‌ای بازی کردن، دلاورانه بازی کردن، با روحیه بازی کردن، خیلی مهم است، گفت: نباید مقابل تیمِ قوی‌تر کم‌روحیه باشیم. دل‌مان می‌خواهد ملی‌پوشان با روحیه کار کنند و از همه تکنیک‌هایی که آموخته‌اند در طول بازی‌ها استفاده کنند و با هم کاملاً هماهنگ باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در بین بازیکنان تیم ملی هماهنگی، روحیه و ادب و اخلاق باشد، از ملی‌پوشان به عنوان پیام‌آوران یک کشور اسلامی و ایرانی یاد کرد.

رئیس جمهور ضمن یادآوری اینکه دولت همه توانش را برای کمک به تیم ملی به کار برده است، تصریح کرد: هر وقت بحث این چیزها می‌شد دکتر نوبخت اگر پولی هم نداشت می‌گفت این را هر جور هست، تأمین می‌کنم.

روحانی همچنین اظهار داشت: اگر بازیکنان تیم ملی موفق شوند از این مرحله عبور کنند، خبری خوش برای ما خواهد بود و ما هم برای‌شان خبر خوشی خواهیم داشت، انشاءالله.

وی همچنین به موفقیت‌های تیم ملی والیبال اشاره و از ملی‌پوشان این تیم هم تشکر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج