جاباما
۱۱۵۳۸۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پایان پروژه سه‌ساله زنوزی با ناکامی

حذف تراکتور مقابل النصر عربستان پایانی بر سال سوم تراکتور در بخش خصوصی بود و این پایان بدون تحقق حتی یکی از وعده‌های مالک باشگاه رقم خورد.

ایلنا: تیم فوتبال تراکتور روز گذشته در شرایطی برای تقابل با تیم قدرتمند النصر عربستان پا به میدان گذاشت که کمتر کسی انتظاری جز شکست و حذف شدن در این دیدار از این تیم داشت.

شرایط بحرانی تراکتور باعث شده بود این تیم تنها ۱۶ بازیکن در فهرست خودش داشته باشد و حدود نیمی از این نفرات تجربه حضور در میدان بزرگی مانند لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند.

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در کنار جدایی اکثر ستاره‌‌های این تیم و مصدومیت و محرومیت و درگیری ویروس کرونا نفرات مهم زیادی را از تراکتور گرفته بود و در نهایت کار به جایی رسید که این تیم در دیداری که تمایل به حضور در آن نداشت و برای انصراف از آن پیش قدم شده بود با شکست و حذف کارش را به پایان برساند.

شکست روز گذشته تراکتور پایانی بر پروژه سه ساله این باشگاه زیر نظر بخش خصوصی و تحت مالکیت محمدرضا زنوزی بود. شخصی که با وعده‌های جذاب به هواداران این تیم روی کار آمد و حالا در حالی سال سوم کار خود را به پایان می‌رساند که حتی یکی از آن وعده‌ها مبنی بر جذب ستارگان بزرگ و بستن تیم کهکشانی، قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و در کنار آن ساخت ورزشگاه و کمپ مجهز و... تا امروز محقق نشده است و شرایط به جایی رسیده که همه متفق القول هستند که باشگاه تحت مالکیت زنوزی به بن بست رسیده و باید مالکیت آن تغییر پیدا کند.

این در حالیست که چند روز بیشتر تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده و باشگاه هر روز وعده باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی را می‌دهد. این وعده در حالی رخ داده که پیش از این هم مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند بخش اعظم بودجه فصل جاری صرف بستن پرونده بدهی‌ها و رفع این مشکل خواهد شد و پس از آن توانایی هزینه آنچنانی برای جذب مهره‌های مطرح را ندارند و این در حالیست که تراکتور تا اینجای کار خانزاده، فرعباسی، بوحمدان، فخرالدینی، تیکدری و تیموری را از دست داده و پیشتر سه کاپیتان این تیم یعنی دژاگه، شجاعی و حاج صفی از جمع تراکتوری‌ها جدا شده بودند جایگزین مناسبی برای هیچکدام از این نفرات جذب نشده است.

با این شرایط اگر طبق وعده داده شده پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور هم باز شود بعید است تیم قدرتمندی برای فصل جدید بسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج