۱۱۵۳۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لئوناردو: امباپه از پاری‌سن‌ژرمن جدا نمی‌شود

مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با ابراز خوشبینی نسبت به ماندن ستاره فرانسوی این تیم در پارک دو پرنس، درباره تلاش باشگاه رئال مادرید برای خرید این بازیکن جوان صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم: لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌‌گوید رئال مادرید نه تنها تابستان امسال بلکه در سال‌های آینده هم نمی‌تواند کیلیان امباپه را بخرد چرا که این بازیکن فرانسوی که فصل آخر قراردادش را سپری می‌کند به حرفه‌اش در پارک دو پرنس ادامه خواهد داد.

امباپه ۲۲ ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز حاضر به تمدید آن نشده است. از این موضوع به عنوان نشانه‌ای از تمایل او برای پیوستن به رئال مادرید یاد می‌شود، تیمی که در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات سه پیشنهاد (آخرین آنها ۲۰۰ میلیون یورو) ارائه کرد تا ستاره تیم ملی فرانسه را به خدمت بگیرد اما مالکان قطری دستور رد آنها را صادر کردند.

لئوناردو به کانال پلاس فرانسه گفت: ما رفتار باشگاه رئال مادرید را دوست نداشتیم. آنها در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات برای خرید یکی از بهترین بازیکنان دنیا دست به کار شدند و ما را در شرایطی قرار دادند که خوش‌مان نیامد. موضع ما درباره پیشنهادهای رئال کاملاً مشخص بود. پیشنهاد‌شان کافی نبود، رقم پیشنهادی خیلی کمتر از چیزی بود که ما برای خرید امباپه (از موناکو در سال ۲۰۱۷) پرداخته بودیم. آخرین پیشنهادی هم که حرفش را می‌زدند هرگز ارائه نشد.

ستاره سابق میلان افزود: فکر نمی‌کنم که امباپه در پایان این فصل از پاری‌سن‌ژرمن برود. هیچ کسی به پاری‌سن‌ژرمنی بدون امباپه فکر نمی‌کند. رابطه او هم با این باشگاه بسیار عمیق است و به همین دلیل هم ما به رفتن او فکر نمی‌کنیم. او در اینجا سمبل خیلی چیزهاست. نه فقط به خاطر اینکه فرانسوی است بلکه به خاطر اینکه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. شخصیتش همانطوری است که ما و همه دوست دارند. مثلث نیمار، امباپه و مسی چیزی نبود که ما بخواهیم فقط برای یک سال به آن فکر کنیم. به نظر من این سه نفر مکمل یکدیگر هستند و هر کدام از آنها در ویژگی‌‌هایی که دارند بهترین بازیکن دنیا هستند. من هیچ حسادتی در رفتار آنها نسبت به یکدیگر نمی‌بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج