۱۱۵۴۰۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احضار مربی امارات به ساختمان فدراسیون فوتبال

فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات به جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور احضار شد و پاسخگوی نتایج ضعیف اماراتی‌ها شد.

ورزش سه: فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات به جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور احضار شد و پاسخگوی نتایج ضعیف اماراتی‌ها شد.

تیم ملی فوتبال امارات یکی از حریفان ایران در راه صعود به جام جهانی، مرحله مقدماتی این مسابقات را خوب آغاز نکرده است. آنها در بازی نخست و در خانه، با نتیجه دور از انتظار بدون گل برابر لبنان متوقف شدند و در دیدار دوم نیز مقابل سوریه با نتیجه تساوی ۱ - ۱ متوقف شدند و اگر عمر خریبین دقت بیشتری به خرج می داد، شاید سوری ها برنده از زمین خارج می شدند.

این نتایج ناامید کننده باعث نگرانی اماراتی ها بابت صعود به جام جهانی شد بخصوص اینکه آنها باید در گام سوم به مصاف ایران بروند. طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون اخراج برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات در رسانه ها منتشر شد ولی این اتفاق توسط منابعی از فدراسیون فوتبال امارات تکذیب شد.

با این وجود، فن مارویک به جلسه ای با الشیخ راشد بن حمید النعیمی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان احضار شد و در خصوص نتایج ضعیف برابر لبنان و سوریه توضیحاتی را ارائه داد. روزنامه الاتحاد امارات در این خصوص نوشت که فن مارویک دلایل عدم کسب نتیجه لازم را به رئیس فدراسیون ارائه داده است.

الاتحاد در ادامه نوشته است که در این جلسه بر آمادگی امارات در ادامه رقابت های تأکید شد و چند ایده و پیشنهاد جهت حضور پرقدرت این تیم در ادامه مسابقات ارائه شده است. قرار است در ادامه جلسه دیگری میان دو طرف برگزار شود تا برنامه های فن مارویک جهت آماده سازی امارات برای برگزاری دیدارهای دوم و سوم مقابل ایران و عراق در تاریخ های ۱۵ و ۲۰ مهر ارائه شود.

این مربی هلندی به شدت از سوی رسانه های اماراتی مورد انتقاد قرار گرفته و شکست برابر ایران می تواند به معنای پایان کار او در تیم ملی امارات باشد. از این رو، آنها سعی دارند با استفاده از قدرت میزبانی، نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج