جاباما
۱۱۵۴۰۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا کونته پیشنهاد آرسنال و تاتنهام را قبول نمی‌کند؟

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، تاکید کرد که آنتونیو کونته پیشنهاد دو تیم آرسنال و تاتنهام را قبول نکرده و نخواهد کرد.

ورزش سه: اینتر فصل گذشته و با هدایت آنتونیو کونته موفق به فتح اسکودتو شد تا بعد از یک دهه به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد. نراتزوری با اقتدار کامل موفق به قهرمانی در رقابت‌های سری آ شد اما تغییر و تحولات زیاد و غیر منتظره ای در تابستان برای این تیم رخ داد.

چرا کونته پیشنهاد آرسنال و تاتنهام را قبول نمی‌کند؟

بعد از پایان فصل گذشته آنتونیو کونته دلیل مشکلات عدیده باشگاه اینتر و این که گفته شد آنها مجبور هستند برخی ستاره های خود را به فروش برسانند، از نراتزوری جدا شد.‌ همین اتفاق هم رخ داد و بعد از رفتن کونته دو ستاره کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی و لوکاکو نیز از این تیم جدا شدند.

در تابستان امسال شایعات زیادی در رابطه با آینده سرمربی سابق اینتر وجود داشت. گزارش حاکی از آن بود که بعد از انتخاب فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی تاتنهام، او قصد دارد از رابطه خوب خود با کونته استفاده کرده و او را به عنوان سرمربی جدید تیم لندنی انتخاب کند اما نهایتاً توافق در این زمینه حاصل نشد.

اما جدیدترین باشگاهی که از آن به عنوان مقصد احتمالی آنتونیو کنته نام برده می‌شود، یک باشگاه لندنی دیگر یعنی آرسنال است. تیمی که با میکل آرتتا اوضاع خوبی را تجربه نمی کند و همین موضوع باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با برکناری سرمربی اسپانیایی و حضور کونته به عنوان جانشین او مطرح شود.

با این حال جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، مدعی شده که کونته پیشنهاد هیچ یک از دو تیم آرسنال و تاتنهام را قبول نکرده و نخواهد کرد چراکه او تنها می خواهد در پروژه ای برنده حضور داشته باشد و این دو تیم را از این نظر مناسب نمی‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج