۱۱۵۴۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اسماعیلی، منتظر تغییرات مدیریتی در استقلال

استقلالی‌ها در توافقات جدید خود با باشگاه مشهدی سه چک یک میلیارد تومانی را به تاریخ‌های ۲۵ شهریور، مهر و آبان در وجه پدیده مشهد صادر کرده‌اند که در همین ابتدا، پاس کردن چک اول با مشکل مواجه شده است.

فرهیختگان: فرشید اسماعیلی، هافبک شماره ۸ استقلالی‌ها که شنیده می‌شد در راه بازگشت به تیم سابق خود قرار دارد همچنان منتظر است تا بعد از تعیین‌تکلیف مدیریت باشگاه استقلال، سرنوشت خود را در آینده در جمع آبی‌پوشان جست‌وجو و دنبال کند.

اسماعیلی که به صورت شخصی راهی دبی شده بود و حتی بازی استقلال و الهلال را از نزدیک تماشا کرد به دنبال آن بود تا در صورت مجوز فرهاد مجیدی به تمرینات اضافه شده و در صورت صلاحدید، آبی‌پوشان را مقابل نماینده عربستان همراهی کند که البته این مجوز از سوی سرمربی استقلالی‌ها داده شد اما در لحظات پایانی باقی‌مانده برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌منظور برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اظهارات اصغر ملکیان، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال آب پاکی را روی دست فرهاد مجیدی و فرشید اسماعیلی ریخت و درنهایت باعث شد تا این بازیکن نتواند در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی استقلالی‌ها را همراهی کند. این درحالی است که اسماعیلی همچنان امیدوار به بازگشت به جمع آبی‌پوشان بوده و منتظر است تا تکلیف مدیریت این باشگاه روشن شود تا در صورت جدایی ملکیان و مددی از استقلال روزنه‌های امید برای بازگشت او به این باشگاه پیدا شده و وی ماندنی شود.

ملکیان دیروز هم دوباره علیه اسماعیلی موضع‌گیری کرد و گفت: «کجای دنیا می‌بینید بازیکنی علیه نفر اول باشگاه هتاکی کند و هر چه بر زبانش می‌آید را نثار باشگاه کند، در تیمش می‌ماند؟ اسماعیلی در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهیم در موردش حرف بزنیم، این بازیکن از نظر اخلاقی آن‌قدر مشکل دارد که نیاز به گفتن نیست. اگر مشکلی نداشت باشگاه دنبال تمدید قرارداد او می‌رفت، او به‌شدت مشکل دارد.»

تمرینات باز هم تعطیل شد

تیم فوتبال استقلال بعد از شکست از الهلال عربستان و عدم راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان به تهران بازگشت تا کار خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر استارت بزند. این درحالی است که کادرفنی آبی‌ها به‌منظور رایزنی برای جذب بازیکن خارجی در امارات باقی مانده و با دستور آنها تمرینات حدود یک هفته تعطیل شده تا بعد از این مدت بازیکنان برای حضور پرقدرت در رقابت‌های فصل بیست‌ویکم لیگ برتر برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیرنظر کادرفنی آغاز کنند، این درحالی است که بازیکنان استقلال بعد از پایان دیدار مقابل فولاد از سری رقابت‌های جام حذفی و دیدار پایانی این مسابقات حدود دو هفته‌ای را به استراحت پرداختند و حالا نیز در فاصله حدود یک ماه تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر یک هفته دیگر نیز تمرینات آبی‌پوشان تعطیل شده است. البته قرار است بازیکنان استقلال تمرینات انفرادی خود را که با برنامه کادرفنی برای آنها تدارک دیده شده است در این مدت تعطیلات دنبال کنند تا به محض آغاز دور جدید تمرینات آنها به صورت گروهی کار خود را آغاز کنند.

پول به جدیدها نرسید

درخصوص مطالبات مالی بازیکنان استقلال این خبر اعلام شد که قبل از مسابقه با الهلال بخشی از مطالبات آبی‌پوشان به آنها پرداخت شده اما طبق پیگیری‌های «فرهیختگان» این موضوع فقط برای بازیکنان سابق این باشگاه مصداق داشته و بخشی از قرار داد این دسته از بازیکنان پرداخت شد و خبری از پرداختی به بازیکنان جدید نبوده است. این موضوع برخی نگرانی‌ها و ناراحتی بازیکنان جدید و تازه جذب شده‌ها به استقلال را درپی داشته هر چند قدیمی‌ترها نیز از بابت اینکه هنوز باشگاه موفق نشده است تا مطالبات فصل گذشته را به صورت صددرصد با آنها تسویه کند نسبت به این موضوع گلایه‌های خود را اعلام کرده‌اند و باید دید درخصوص مشکلات مالی استقلالی‌ها و تعهداتی که باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات داده است در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

موعد چک اول قاسمی‌نژاد رسید

امین قاسمی‌نژاد که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان راهی استقلال شده بود سرانجام اولین دیدار خود را با پیراهن آبی مقابل الهلال عربستان انجام داد و به خواسته خود رسید. با این حال درخصوص قاسمی‌نژاد خبر می‌رسد که موعد چک اول این بازیکن به مبلغ یک میلیارد تومان به‌منظور پرداخت رضایتنامه وی امروز بوده و استقلالی‌ها باید یک میلیارد تومان را برای این تاریخ یعنی ۲۵ شهریور در حساب خود خوابانده تا این نقل‌وانتقال دچار مشکل و برخی تبعات نشود.

البته روز گذشته اعلام شد که درصورت پاس نشدن این چک، قاسمی‌نژاد قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با استقلال فسخ خواهد کرد اما به نظر نمی‌رسد که این اتفاق به این سرعت رخ دهد اما نکته عجیب و قابل تامل آنجایی است که مدیران استقلال حاضر به پاسخگویی به مدیر برنامه‌های امین قاسمی‌نژاد درخصوص سرنوشت این چک نیستند و مشخص نیست آیا چک یک میلیارد تومانی تیم مشهدی سرانجام امروز پاس خواهد شد یا خیر؛ چراکه این اتفاق در صورت عدم تحقق برخی تبعات را به همراه خواهد داشت.

استقلالی‌ها در توافقات جدید خود با باشگاه مشهدی سه چک یک میلیارد تومانی را به تاریخ‌های ۲۵ شهریور، مهر و آبان در وجه پدیده مشهد صادر کرده‌اند که در همین ابتدا، پاس کردن چک اول با مشکل مواجه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام!

      وقتی تیم ۲ ستاره به تیم بی ستاره،!! می بازه ف چیپ هم باید موس موس بکشه که برگرده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج