جاباما
۱۱۵۴۱۷۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش ایران به آلودگی اعلام‌شده توسط آژانس

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژٰی اتمی گفت که منشاء آلودگی اعلام شده توسط این سازمان برای ایران کاملاً ناشناخته است و افزود: آژانس باید از سیاسی کاری و غیرحرفه‌ای گری پرهیز کند و مراقب مواضع و مکتوبات خود باشد.

فارس: نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژٰی اتمی گفت که منشاء آلودگی اعلام شده توسط این سازمان برای ایران کاملاً ناشناخته است و افزود: آژانس باید از سیاسی کاری و غیرحرفه‌ای گری پرهیز کند و مراقب مواضع و مکتوبات خود باشد.

غریب آبادی:

تأسف‌برانگیز است که به‌رغم توضیح مکتوب ایران درباره وجود آلودگی اورانیوم تهی‌شده در ۲۶ می ۲۰۲۱ در یکی از مکان‌ها، آژانس کماکان عنوان می‌دارد «ایران هنوز توضیحی ارائه نکرده است».

همانگونه که قبلاً هم گفتیم، بر اساس تحقیقات ما در زمینه پیشینه فعالیت‌های انجام‌شده در این مکان، هیچ سابقه‌ای از فعالیت هسته‌ای مشاهده نشد؛ بنابراین منشاء آلودگی اعلام‌شده توسط آژانس برای ما کاملاً ناشناخته است.

ظاهراً این رویه غلط آژانس است که هر زمان به بستن موضوعی نزدیک می‌شویم، سؤالات جدیدی مطرح می‌کند تا با فرآیندی بی‌انتها مواجه شویم. آژانس باید از سیاسی‌کاری و غیرحرفه‌ای‌گری پرهیز و مراقب مواضع و مکتوبات خود باشد.

طنز تلخ تاریخی است که آژانس از برنامه سلاح هسته‌ای رژیم اسرائیل در منطقه بی‌ثبات خاورمیانه غافل است. نباید رژیمی را که به ان.پی.تی و پادمان‌های جامع آن مقید نیست، به‌عنوان طرفدار رژیم عدم اشاعه دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که راست میگید........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج