۱۱۵۴۲۰۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیح درباره برخورد نحوه پلیس با سارق سابقه‌دار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه های معاند با موضوع برخورد نامناسب مأمور با متهم سابقه دار در بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه های معاند با موضوع برخورد نامناسب مأمور با متهم سابقه دار در بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

موسی عرب بیان داشت: در پی انتشار یک کلیپ چالشی و مغرضانه با عنوان اینکه نیروی سرکوبگر انتظامی بندرعباس در حرکتی غیر انسانی در ملأ عام اقدام به ضرب و شتم یک سارق بازداشت شده کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان انتظامی، رده‌های نظارتی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر پیگیری‌های انجام شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد به‌دنبال بروز نارضایتی شهروندان از مزاحمت‌های فراوان یک سارق حرفه‌ای منزل و داخل خودرو و در پی اعلام مکرر شهروندان شهرک پیامبر اعظم بندرعباس مبنی بر حضور و ایجاد مزاحمت توسط این متهم در شهرک دریاپیشگان بندرعباس، اکیپ گشت خودرویی کلانتری به محل مذکور اعزام می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در گشت زنی‌های هدف‌مند گشت کلانتری، متهم مورد نظر شناسایی می‌شود که در هنگام دستگیری ضمن تمرد و عربده کشی، به سمت مأمور و سرباز وظیفه حاضر در محل حمله ور شده و اجازه دستگیری و زدن دست بند را نمی‌داده است.

این مسئول انتظامی ضمن مضموم شمردن برخورد مأمور و ذکر این نکته که از سوی مبادی نظارتی انتظامی استان تنبیه انضباطی برای مأمورخاطی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در فرآیند دستگیری متهم و زدن دستبند احدی از شهروندان با سو نیت و با هدف تخریب وجهه پلیس در جامعه با بیان کلمات و الفاظ تخریبی و مغرضانه مبادرت به تهیه و انتشار یک فیلم کوتاه در فضای مجازی نموده که با تلاش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا عامل انتشار کلیپ در فضای مجازی شناسایی و تلاش برای دستگیری این مجرم فضای مجازی ادامه دارد.

کارشناس اجتماعی پلیس هرمزگان با تأکید بر اینکه این کلیپ کاملاً مغرضانه بوده و فقط بخش کوچکی از کلیپ تقطیع شده و روی آن مانور داده شده در صورتی که برابر بررسی‌های میدانی و اظهارات شاهدان عینی، برخورد شدید این سارق و استفاده از الفاظ رکیک و حمله ور شدن به سمت مأمور کلانتری زمینه ساز این برخورد بوده، که متأسفانه به این مباحث توسط رسانه‌های معاند پرداخته نشده و کاملاً هدفمند و جهت تخریب منزلت اجتماعی پلیس خدمتگذار و مردمی، صرفاً بخشی از ماجرا رسانه‌ای شده است.

عرب در پایان سوابق هنجارشکنانه این مجرم سابقه دار را شرارت، سرقت منزل و مغازه، ایجاد مزاحمت در ساعات پایانی شب برای شهروندان، حمل و فروش مواد مخدر در محلات مختلف بندرعباس و … عنوان و خاطرنشان کرد: بی شک توجه به مطالبات عمومی، افزایش تاب آوری در انجام مأموریت‌ها و رعایت حقوق شهروندی همیشه الگو و مدنظر پلیس و مورد تأکید سلسله مراتب محترم فرماندهی به کارکنان زیرمجموعه بوده است زیرا پلیس خود را خادم مردم بزرگ ایران و سرباز فداکار نظام می‌داند و به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم اجازه عرض اندام نخواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینید در دنیا چه جور از پلیس حمایت می کنند ولی در ایران بر عکس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج