۱۱۵۴۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ اروپا؛ ناپولی از شکست مقابل لستر فرار کرد

هفته اول از دور گروهی لیگ اروپا با پیروزی تیم‌های فرانسوی و توقف لسترسیتی در مهمترین دیدار هفته خاتمه یافت.

تسنیم: هفته اول از دور گروهی لیگ اروپا با پیروزی تیم‌های فرانسوی و توقف لسترسیتی در مهمترین دیدار هفته خاتمه یافت.

در این چارچوب شاگردان استیون جرارد در گروه A و در تیم گلاسکو رنجرز میزبان المپیک لیون بودند و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شدند. کاری توکو اکامبی در دقیقه ۲۳ برای لیون گلزنی کرد و جیمز تاورنیر مدافع رنجرز، دروازه تیم خودی را در دقیقه ۵۵ به اشتباه گشود. تقابل تیم‌های بروندبی و اسپارتا پراگ هم در این گروه به تساوی بدون گل انجامید.

براساس این گزارش، در گروه B موناکو با نتیجه یک بر صفر از سد اشتورم گراتس گذشت. کرپین دیاتا در دقیقه ۶۶ موفق به گلزنی شد. پی‌اس‌وی آیندهوون هم با تساوی ۲ - ۲ مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد. ماریو گوتزه در دقیقه ۳۱ و کودی گاکپو در دقیقه ۵۴ برای آیندهوون گلزنی کردند و عدنان یانوزای در دقیقه ۳۴ و الکساندر ایزاک در دقیقه ۳۹، گل‌های سوسیه‌داد را به ثمر رساندند.

همچنین در گروه C، لسترسیتی میزبان ناپولی بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت. آیوسه پرس در دقیقه ۹ و هاروی بانرز در دقیقه ۶۴ دروازه ناپولی را گشودند و ویکتور اوسیمهن با گلزنی در دقایق ۶۹ و ۸۷، باعث فرار شاگردان لوچانو اسپالتی از شکست در ورزشگاه کینگ پاور شد.

لیگ اروپا؛ ناپولی از شکست مقابل لستر فرار کرد

در گروه D نیز اینتراخت فرانکفورت مقابل فنرباغچه به تساوی یک - یک رسید. سام لامرز در دقیقه 41 برای فرانکفورت و مسوت اوزیل در دقیقه 10 برای فنرباغچه گلزنی کردند. المپیاکوس هم با نتیجه 2 بر یک مقابل رویال آنتورپ پیروز شد. یوسف العربی و اولگ ریبچیوک در دقایق 52 و 87 گل‌های المپیاکوس را به ثمر رساندند و امبوانا ساماتا در دقیقه 75 برای رویال آنتورپ گلزنی کرد.

در گروه E، گالاتاسرای با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیو گذشت و صدرنشین گروه شد. توماس استراکوشا در دقیقه 67 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا لاتزیو، لیگ اروپا را با شکست آغاز کند. در دیگر بازی گروه E هم لوکوموتیو مسکو مقابل مارسی به تساوی یک-یک رسید. فاستینو آنژورین در دقیقه 89 برای لوکوموتیو گلزنی کرد و چنگیز اوندر در دقیقه 59، گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.

لیگ اروپا؛ ناپولی از شکست مقابل لستر فرار کرد

در گروه F، تقابل میدتی‌لند و لودوگورتس به تساوی یک-یک انجامید. گوستاو ایزاکسن در دقیقه ۳ برای میدتی‌لند و کیریل دسپودوف در دقیقه ۳۲ برای لودوگورتس گلزنی کردند. ستاره سرخ بلگراد هم با نتیجه ۲ بر یک بر براگا غلبه کرد. میلان رودیچ در دقیقه ۷۵ و الکساندر کاتای در دقیقه ۸۵ (از روی نقطه پنالتی)، دروازه براگا را باز کردند و وندرسون گالنو در دقیقه ۷۶، یکی از گل‌های خورده نماینده پرتغال را جبران کرد.

بایرلورکوزن با پیروزی ۲ بر یک مقابل فرانس‌واروژ، به صدر جدول گروه G رسید. اکسکیل پالاسیوس و فلوریان ویرتز در دقایق ۳۷ و ۶۹، گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند و رایان اممائی در دقیقه ۸ برای تیم مجارستانی گلزنی کرد. رئال بتیس هم با نتیجه ۴ بر ۳ از سد سلتیک گذشت. خوان میراندا، خوانمی (۲ گل) و بورخا ایگلسیاس دروازه سلتیک را گشودند و آلبیان آختی، یوسیپ یورانوویچ و آنتونی رالستون گل‌های شاگردان پوستکوغلو را به ثمر رساندند.

در گروه H هم دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب وستهام شد. میشاییل آنتونیو در دقیقه ۲۲ و دکلان رایس در دقیقه ۵۰ برای وستهام گلزنی کردند. خنک هم در خانه راپید وین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پائول اونواچو در دقیقه ۲+۹۰ دروازه راپید را باز کرد و پیروزی دیرهنگامی برای خنک به ارمغان آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج