جاباما
۱۱۵۴۴۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

امام‌جمعه کرج: مسئله نان هنوز در استان حل‌نشده

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج با بیان اینکه هنوز مسئله نان در استان حل‌نشده و دستگاه‌ها به هم حواله می‌دهند، گفت: من هفته گذشته گفتم بپرسم اوضاع چطور است؛ بعضی‌ها هم آمدند دفتر. دیدم که یکی می‌گوید ما کارمان را انجام دادیم، او باید انجام دهد؛ به او می‌گوییم او هم می‌گوید ما انجام دادیم دیگری باید انجام دهد. بعد هم که بررسی می‌کنیم می‌بینیم شیطنتی در آن است.

ایسنا: آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ شهریورماه کرج گفت:

وی با بیان اینکه هنوز مسئله نان در استان حل‌نشده و دستگاه‌ها به هم حواله می‌دهند، گفت: من هفته گذشته گفتم بپرسم اوضاع چطور است؛ بعضی‌ها هم آمدند دفتر. دیدم که یکی می‌گوید ما کارمان را انجام دادیم، او باید انجام دهد؛ به او می‌گوییم او هم می‌گوید ما انجام دادیم دیگری باید انجام دهد. بعد هم که بررسی می‌کنیم می‌بینیم شیطنتی در آن است که من آن شیطنت را اینجا نمی‌گویم؛ اما کار درستی نیست. مردم را اذیت نکنید.

امام‌جمعه کرج: مسئله نان هنوز در استان حل‌نشده

دستورالعملی که داده‌شده را قاطع اجرا کنید؛ و با متخلف هم برخورد قانونی کنید. حتی زمان باز و بسته بودن نانوائی‌ها با هرج‌ومرج است. هر کس هر زمان دلش می‌خواهد باز می‌کند، هر زمان دلش می‌خواهد می‌بندد. من با لباس دیگری رفتم نانوایی زمانی که باید باز باشد دیدم بسته است. رفتم یک دور دیگر زدم و برگشتم دیدم باز هم بسته است. یکی دیگر بازکرده و نانش را تمام کرده اما این هنوز روشن هم نکرده. این خوب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج