جاباما
۱۱۵۴۴۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشخصات کامل اپل واچ ۷ فاش شد

اپل واچ ۷ سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد اما اپل جزئیات و مشخصات مربوط به ساعت خود را اعلام نکرد. با این وجود اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که برخی مشخصات این دستگاه پوشیدنی را مشخص می‌کند.

دیجیاتو: اپل واچ ۷ سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد اما اپل جزئیات و مشخصات مربوط به ساعت خود را اعلام نکرد. با این وجود اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که برخی مشخصات این دستگاه پوشیدنی را مشخص می‌کند.

اطلاعات جدیدی که توسط یکی از کاربران توییتر فاش شده، اپل واچ ۷ را با سایر مدل‌های اخیر اپل واچ مقایسه می‌کند. نکته مهمی که در اطلاعات منتشر شده وجود دارد این است که اپل واچ ۷ از چیپست جدید S۷ بهره می‌برد. طبق توضیحات ارائه شده، چیپست این دستگاه در مقایسه با اپل واچ SE تا ۲۰ درصد عملکرد سریع‌تر را ارائه می‌کند. با این وجود نسل جدید ساعت هوشمند اپل در مقایسه با اپل واچ سری ۶ از نظر عملکرد پردازنده تغییر چندانی نکرده است.

مشخصات کامل اپل واچ ۷ فاش شد
در ادامه به وزن این دستگاه پوشیدنی و حافظه داخلی اپل واچ ۷ اشاره شده که مطابق انتظار قبلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. طبق این اطلاعات، مدل آلومینیومی در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متر عرضه خواهد شد که به ترتیب ۳۲ و ۳۸.۸ گرم وزن دارد. همچنین نسخه فولاد ضد زنگ این ساعت در اندازه‌های مشابه به ترتیب ۴۲.۳ و ۵۱.۵ گرم وزن دارد و در نهایت مدل تیتانیومی ۳۷ یا ۴۵.۱ گرم وزن خواهد داشت.

مشخصات کامل اپل واچ ۷ فاش شد
با این وجود نسل جدید ساعت هوشمند اپل کمی سنگین‌تر از اپل واچ ۶ خواهد بود که با توجه به استفاده از نمایشگر بزرگتر در این مدل‌های جدید کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

همانطور که قبلا نیز عنوان شده بود اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمند اپل خواهد بود که از گواهی استاندارد IP۶X بهره می‌برد. به این ترتیب در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاومت می‌کند و حالا می‌توانید با نگرانی کمتری با آن به ساحل بروید؛ البته مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری هم همچنان پابرجا است. همچنین ساعت هوشمند جدید اپل حالا ۳۳ درصد سریع‌تر شارژ‌ می‌شود و به گفته اپل با شارژ ۸ دقیقه‌ای می‌توان از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج