۱۱۵۴۵۱۲
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وکیل قاسمی‌نژاد: استقلال به تعهداتش عمل نکرد

مدیر برنامه‌های امین قاسمی‌نژاد درخصوص برگشت خوردن چک اول فسخ قرارداد امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: موعد چک اول یک میلیاردی امین قاسمی‌نژاد بیست‌وپنجم شهریور یعنی پنجشنبه گذشته بود از آنجایی که پولی پرداخت نشد این چک برگشت خورد و متاسفانه مشکلاتی را ایجاد کرد.

فرهیختگان: امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو مشهد که بعد از کلی جنجال و سروصدا به استقلال پیوست باید مبلغ ۳ میلیارد تومان به‌منظور پرداخت حق فسخ از حساب خودش به باشگاه مشهدی پرداخت کند.

این درحالی است که باشگاه استقلال با مشکلات مالی عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم کرده تا جایی که قرار بود بخشی از این ۳ میلیارد تومان به صورت نقد طی روزهای گذشته پرداخت شود اما این اتفاق صورت نگرفته و مقرر شد تا یک میلیارد تومان از این مبلغ در تاریخ ۲۵ شهریورماه طی یک چک به حساب باشگاه شهر خودرو مشهد واریز شود، با این حال مشکلات مالی آبی‌پوشان که کار را تا فسخ قرارداد بازیکنان این تیم پیش برده طی روزهای قبل حتی باشگاه مشهدی را هم نگران کرد که نکند این بی‌پولی تا روزهای آینده ادامه پیدا کرده و مشکلاتی که بر سر صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی و عدم پرداخت پول توسط پرسپولیسی‌ها پیش آمد این بار بر سر امین قاسمی‌نژاد توسط استقلالی‌ها تکرار شود.

این درحالی است که حالا شنیده می‌شود چک پیش‌قرارداد بازیکن تازه‌وارد استقلال پاس نشده و در صورت اینکه باشگاه استقلال اقدامی‌ برای پاس شدن این چک انجام ندهد، با دردسرهایی مواجه خواهد شد و حتی شایعه فسخ قرارداد هم مطرح شده است.

نکته قابل توجه اینکه استقلالی‌ها در توافقات جدید خود با باشگاه مشهدی سه چک یک میلیارد تومانی را به تاریخ‌های ۲۵ شهریور، مهر و آبان‌ماه در وجه شهر خودرو مشهد صادر کردند که فعلا در پاس کردن چک اول با مشکل مواجه شده‌اند.

حالا اما این چک طبق شنیده‌های «فرهیختگان» و با تایید وکیل این بازیکن پاس نشده است هرچند معمایی، مدیرعامل شهرخودرو ادعا کرده که هنوز موعد چک امین قاسمی‌نژاد فرا نرسیده و مشکلی بابت حضور او در استقلال وجود ندارد و شایعاتی که مطرح شده صحت ندارد.

برهمین اساس علی دریاییان، وکیل و مدیر برنامه‌های امین قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درخصوص برگشت خوردن چک اول فسخ قرارداد امین قاسمی‌نژاد اظهار داشت: «موعد چک اول یک میلیاردی امین قاسمی‌نژاد بیست‌وپنجم شهریور یعنی پنجشنبه گذشته بود از آنجایی که پولی پرداخت نشد این چک برگشت خورد و متاسفانه مشکلاتی را ایجاد کرد اما اینکه بخواهد این موضوع روی قرارداد با استقلال تاثیر بگذارد ابدا این‌طور نخواهد بود. امین تازه به استقلال رسیده و راه درازی در این تیم دارد و هیچ‌جا نخواهد رفت.»

وی افزود: «زمانی که باشگاهی بخواهد برای یک باشگاه دیگر رضایتنامه صادر کند اگر چکی وسط باشد و برگشت بخورد آن رضایتنامه باطل شده و بازیکن باید برگردد اما امین قاسمی‌نژاد قراردادش را با باشگاه شهر خودرو فسخ کرده و هیچ رضایتی در این بین صادر نشد و اگر هم چکی صادر شد اگر برگشت بخورد باید پیگیری کرده تا آن را پاس کنند. طبق توافقی که کردیم، راهکارهای لازم را می‌دانیم. این درحالی است که بنده با آقای حمیداوی، مالک شهرخودرو صحبت کردم و چون چک به حساب خوابیده و آنها نمی‌دانستند و پولی در حساب نبود برگشت خورده و قرار شده است تا آخر ماه صبر کنند و بعد از اینکه باشگاه استقلال به تعهداتش درباره قاسمی‌نژاد عمل کرد این پول به حساب باشگاه شهرخودرو واریز و در ادامه مشکلات فی مابین حل شود هر چند بعید می‌دانم مشکلی ایجاد شود. حتی اگر این پول پرداخت نشود با صراحت می‌گویم که صددرصد مشکلی برای قاسمی‌نژاد و ادامه همکاری او با استقلال ایجاد نخواهد شد و او با قدرت و با همان قرارداد در استقلال خواهد ماند.» دریاییان تاکید کرد: «من بهتر از بسیاری از دوستان این مسائل را می‌دانم چون کار من وکالت است. امین فسخ کرده و چک خود را جداگانه از فسخ قراردادش داده و قرار است چکش پاس شود. اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند در غیر این صورت مشکلی برای قرارداد این بازیکن ایجاد نخواهد شد و خیال هواداران از این بابت راحت باشد‌.»

وی افزود: «قاسمی‌نژاد طبق توافق باید ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد خود را همان ابتدای کار و تا قبل از بازی با الهلال به‌عنوان پیش‌قرارداد دریافت می‌کرد. این درحالی است که این بازیکن همان‌طور که احمد مددی نیز در مصاحبه خود اعلام کرد مانند سایر بازیکنان جدید استقلال هیچ پولی را دریافت نکرده و از آنجایی که پول رضایتنامه را خود امین باید می‌داد اگر این پول را دریافت می‌کرد مطمئنا پول فسخ خود را داده و اگر این چک پاس می‌شد، مصیبت‌ها و تبعات بعدی به بار نمی‌آمد. این درحالی است که حتی یک ریال هم از طرف باشگاه استقلال به حساب قاسمی‌نژاد واریز نشده است و مددی هم اعلام کرد که به بازیکنان جدید چیزی نداده اما با توجه به اینکه این تعهد در میان بود امروز چک اول قاسمی‌نژاد برای فسخ قراردادش برگشت خورده است اما اگر استقلال تا قبل از بازی با الهلال به تعهداتش عمل می‌کرد و ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ پیش‌قرارداد را پرداخت می‌کرد امین می‌توانست این چک را پاس کند و این موضوع را هم باید باشگاه استقلال متقبل شده و موضوع را جمع کند. در هر صورت قاسمی‌نژاد مهم‌ترین بازیکن جدید و خرید این تیم به‌شمار رفته و امیدوارم هرچه سریع‌تر اتفاقاتی بیفتد تا حداقل در آینده امین از دست نرود.»

این وکیل دادگستری یادآور شد: «با همه این تفاسیر باز هم تاکید می‌کنم که امین در باشگاه استقلال می‌ماند و به فعالیت در این تیم ادامه می‌دهد و این صحبت‌ها مبنی‌بر فسخ قرارداد به خاطر برگشت خوردن چک صحت نداشته و او در این تیم خواهد ماند. امین تازه به عشقش یعنی پیراهن استقلال رسیده و هیچ‌جا نخواهد رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای مددی، یه نفر دروغ میگه دو نفر دروغ میگن، کل باشگاه ازت ناراضین...آقای سجادی از شما انتظار داریم این مددی دوباره ببر سخنگوی سایپا... در حد و قواره ی سخنگوست..

    • امین

      امیدوارم امین وعشقش بپای هم پیر بشن چقدر رومانتیک امین و پیراهن کیسه

    • امین زاده

      خوب پول میحاد چه کنه قاسمی نژاد راست میگه مثل فرجی و نعمتی از جیبش پزداخت کنه اگر استقلالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بشر پرسپولیسه من نمیدونم چرا رفت استقلال؟؟؟!!

    • بدون نام

      مددی نفهم به جای اینکه هرروز دنبال شکایت از این وآن باشی وظایفت رو انجام بده

    • بدون نام

      مدیر عامل میگہ موعد چک نرسیدہ رسانہ لنگی میگہ رسیدہ چک مو مصنوعی ھنوز پاس نشدہ مشکلی نیس بعد ۳ سال چک واسمی نژاد بعد ۱۰روز بہ مشکل خوردہ اشغال

      پاسخ ها

      • رضا رضایی

        بابا خجالت بکشید لنگی لنگی راه انداختند...بسه دیگه عجب رویی دارید شما .... واقعاً چنین هوادارهای لیاقتشون همین امثال مددی هستش از سرتون هم زیادیه

    • معراج عبدالهی

      مددی واقعا خیلی شرمت باد

    • تهمتن

      واقعا چرا یه نفر تو مجموعه‌ کیسه نیست که با منطق حرف بزنه یا واقعیتهارا ببینه مجیدی سه بار اومده کیسه هر سه بار هم با مدیر عامل اختلاف داشته حالا کی بیاد که این بشر باش مشکل نداشته باشه

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        شما لنگی ها ساکت باشین .

    • moji

      جناب وکیل تازه اولشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج