جاباما
۱۱۵۴۵۲۳
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

پسر جوان، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد

پسر ۱۸ساله که پس از قتل پسردایی ۱۱ساله‌اش مدعی شده بود او در کانال آب غرق شده است، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد.

همشهری: پسر ۱۸ساله که پس از قتل پسردایی ۱۱ساله‌اش مدعی شده بود او در کانال آب غرق شده است، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد.

۱۹شهریور امسال به هلال‌احمر شهرستان پارس آباد در استان اردبیل خبر رسید که پسر ۱۱ساله‌ای به‌نام عرفان در کانال آبی در حوالی این شهر غرق شده است. بعدازظهر آن روز عرفان به همراه پسرعمه ۱۸ساله‌اش برای ماهیگیری به حوالی کانال آب فتحعلی قشلاقی در اطراف روستای خلیل‌لو رفته بودند که حوالی عصر، پسرعمه عرفان درحالی‌که وحشت‌زده بود خود را به خانه آنها رساند و مدعی شد که عرفان به داخل کانال آب سقوط کرده است. او می‌گفت که سرگرم ماهیگیری در کنار کانال بودند که ناگهان پای عرفان سر خورد و به داخل کانال افتاد و وی هرچه تلاش کرد نتوانست او را نجات دهد.

پسر جوان، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد

از همان زمان تیم‌های هلال‌احمر برای پیدا کردن پسربچه غرق شده راهی کانال آب شدند و جست‌وجوی غواصان برای یافتن عرفان شروع شد. هر چند هوا تاریک شده بود اما غواصان و مردم محلی دست به‌دست هم داده بودند تا شاید بتوانند پسربچه غرق شده را از داخل کانال بیرون بکشند اما تلاش آنها نتیجه‌ای نداشت. جست‌وجوی غواصان هلال‌احمر تا 6روز دیگر هم ادامه داشت تا اینکه اتفاق عجیبی افتاد.

جسدی در گودال

پنجشنبه گذشته بود که به مأموران پلیس پارس‌آباد خبر رسید جسد پسربچه‌ای در گودالی حوالی روستای خلیل‌لو پیدا شده است. جسد داخل گودالی در نزدیکی روستا و نرسیده به کانال آب فتحعلی قشلاقی و در یک گودال دفن شده بود اما با گذشت زمان، حیوانات آن را از داخل گودال بیرون کشیده بودند و یکی از رهگذران که در حال عبور از آن حوالی بود با دیدن جسد پلیس را خبر کرده بود. با حضور مأموران در محل معلوم شد که جسد متعلق به عرفان 11ساله است. همان پسربچه‌ای که تا آن زمان تصور می‌شد داخل کانال آب غرق شده و غواصان در جست‌وجوی او بودند. او اما غرق نشده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که به طرز هولناکی با چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت جسد وی را داخل گودال دفن کرده است.

پسرعمه قاتل

سرنوشت هولناک عرفان، دل مردم روستای خلیل‌لو که عرفان و خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کنند را به درد آورده بود. بی‌شک پسرعمه‌ او که پیش از این مدعی شده بود عرفان هنگام ماهیگیری به داخل کانال آب سقوط کرده و غرق شده اسرار این جنایت را می‌دانست. دستور بازداشت وی صادر شد اما پسر 18ساله که در جریان پیدا شدن جسد پسردایی‌اش قرار گرفته بود، فراری شده بود.

فرار متهم زمان زیادی طول نکشید و مأموران پلیس در جریان بررسی‌های تخصصی مخفیگاه او را شناسایی و وی را دستگیر کردند. سیدعبدالله طباطبایی، دادستان اردبیل گفت: متهم پس از دستگیری به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که پس از قتل پسردایی‌اش، برای اینکه تحقیقات پلیس را منحرف کند، به دروغ مدعی شده که وی هنگام ماهیگیری در کانال آب غرق شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متأسفانه اختلافات خانوادگی و کری‌خوانی‌های بین جوانان و نوجوانان، انگیزه اصلی او از قتل پسربچه 11ساله بوده است. براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اردبیل ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه یک پسر اا ساله چیه که بخواد کری بخونه لعنت بهت بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انحطاط انسانی واخلاقی درجامعه یعنی این

    • بدون اسم

      اخه پدر و مادر ای این بچه ها حواسشان به بچه نیست خدا از گناه ما بگزره حتما

    • بدون نام

      این همه جنایت که تاره در این چند سال اخیر ظهور کرده .همه برمیگرده به فقر و تنگدستی و بیچارگی خانواده ها.بیکاری.گرسنگی.چشم هم چشمی.در خانواده ها.چرا نوجوانها هم به این جنایت دچار میشن.همه از اوضاع بد اقتصادی.بیکاری.ناشی میشه.باید روانشناس ها تحقیقات مفصلی راجب این حوادث جنابت و خودکشی انجام بدهند.خدایا این شر را از این کشور دور کن.

      پاسخ ها

      • عباس

        درسته همینه واقعا

    • سالار

      راستش و بگو

    • باران

      واقعا من نمیدونم چه ربطی به بیکاری وپولی داشت این چه نظرات عجبیه که میدین، اکثرا از فضای مجازی وماهواره هاست،که نوجوانا وجوانا تقلید دارن وگرنه فقر وبیکاری همیشه وجود داشته،

    • بدون نام

      ایران داره بکجا میره چه اتفاقی داره می افته

    • بدون نام

      آخه اینهمه قساوت ازکحاسرچشمه میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج