جاباما
۱۱۵۴۶۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دارایی خالص رونالدو مشخص شد

قرارداد جدید کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد با وجود تخفیف قابل توجهی که او به شیاطین سرخ داده است، باز هم او را به پردرآمدترین بازیکن این تیم تبدیل کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که اکثر بازیکنان فوتبال در ۳۶ سالگی بازنشسته می‌شوند یا کم‌کم در فکر بازنشستگی هستند، کریستیانو رونالدو تازه به تیم سابقش برگشته است تا افتخارات سابقش را در کنار آن تکرار کند. ستاره پرتغالی اما نه به عنوان یک بازیکن تمام شده بلکه به عنوان مهاجم نوک اصلی در ترکیب تیم جدیدش قرار گرفته است و در دو بازی‌اش برای این تیم تا الان ۳ گل زده است. بنابراین تعجبی هم ندارد که باشگاه منچستریونایتد برای او حقوقی بالاتر از سایر بازیکنان تیم در نظر گرفته باشد.

بازگشت رونالدو به اولدترافورد پس از سه فصل حضور در یوونتوس در حالی رخ داد که او برای هموار شدن مسیر انتقالش به منچستریونایتد حاضر شد تخفیفی قابل توجه برای پرداخت حقوش به شیاطین سرخ بدهد. در بدو پیوستن رونالدو به تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر برخی منابع حقوق او را رقمی نزدیک به ۴۸۰ هزار پوند در هفته اعلام کردند اما اکنون نشریه دیلی‌میل انگلیس اعلام کرده است که این رقم به ۳۸۵ هزار پوند در هفته نزدیک‌تر است. با این حال این رقم رونالدو را به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل کرده و داوید دخه‌آ دروازه‌بان اسپانیایی تیم را در رده دوم قرار می‌دهد.

ژرژ مندز مدیر برنامه پرتغالی رونالدو در مذاکرات خود تلاش کرده بود، حقوق رونالدو را ۲۰ میلیون پوند در سال ببندد اما گویا خود رونالدو رضایت داده حقوق کمتری بگیرد تا مسیر انتقالش به اولدترافورد هموار شود.

منچستریونایتد با پرداخت ۱۳ میلیون پوند به عنوان رقم پایه و ۷ میلیون پوند پاداش حاضر شد رونالدو را از یوونتوس بخرد اما حقوق ستاره پرتغالی در تیم انگلیسی، ۱۱۵ هزار پوند در هفته نسبت به آن دریافتی‌اش از یووه کمتر است.

در همین حال سایت گل میزان خالص دارایی‌ها رونالدو را هم نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار (۳۶۳ میلیون پوند) اعلام کرده است. همچنین تصور می‌شود که میزان دارایی‌های رونالدو از تمام منابع کمی بیش از درآمدهای رقیب آرژانتینی‌اش لیونل مسی باشد.

رونالدو در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال ۲۰۲۱ جهان که توسط نشریه فوربس منتشر شد با درآمدی ۱۲۰ میلیون دلاری که ۵۰ میلیون دلار آن حقوقش برای بازی در زمین بازی بود، سومین نفر شد.

در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس، رونالدو بیش از هر بازیکن دیگری حقوق می‌گیرد. پس از او کوین دی‌بروینه هافبک بلژیک تیم فوتبال منچسترسیتی با دریافتی ۳۸۰ هزار پوند در هفته و داوید دخه‌آ سنکربان منچستریونایتد با حقوقی به اندازه ۳۷۵ هزار پوند نفرات دوم و سوم لیست دریافت کننده بیشترین حقوق در لیگ برتر جزیره هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      شیاطین سرخ رو خیلی بزرگ کردید. آن شب از تیم پسران جوان (یانگ بویز) باخت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم ده نفره بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج