جاباما
۱۱۵۴۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جباری: شرایط استقلال افتضاح است

علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط باشگاه استقلال افتضاح است و باید نام این باشگاه را بنگاه بگذارند.

خبرگزاری تسنیم: علی جباری درباره شرایط آشفته باشگاه استقلال و اختلاف بین مدیران و کادر فنی اظهار داشت: وضعیت باشگاه افتضاح است، اسم این باشگاه را باید «بنگاه» گذاشت، نه باشگاه. مشخص نیست مدیریت حرف درستی می‌زند یا کادر فنی. نمی‌توان تشخیص داد مقصر مدیریت است یا کادر فنی. متأسفانه در وزارت ورزش و جوانان کسی را نداریم پیگیر مسائل باشگاه استقلال باشد.

وی افزود: مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشین ورزش و جوانان به همراه معاونانش تیشه به ریشه استقلال زدند. وزیر فعلی هم فعلا اهمیتی نداده است. در بدنه وزارت ورزش همان قبلی‌ها حضور دارند که مخالف استقلال هستند و تیشه به ریشه آن می‌زنند. مگر می‌شود باشگاهی مثل استقلال با دو نفر در هیئت مدیره اداره شود؟ سلطانی‌فر در این چند سال پدر استقلال را در آورد. حمید سجادی، وزیر ورزش باید مشکلات استقلال در ۴ سال گذشته دوره سلطانی‌فر و معاونانش را بررسی کند. یکی از معاونان سلطانی‌فر به فدراسیون والیبال رفت و آن هم یکی هم پدر استقلال را در آورده است. سجادی باید اشکال استقلال را پیدا کند و ببیند ایراد کجا است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آقای آذری جهرمی، کسی اعتراض ندارد که هوادار پرسپولیس هستی، اما اگر حرف بدی می‌زنی و جوابت را می‌دهند، نباید تلافی‌اش را سر استقلال خالی کنی و اجازه ندهی اسپانسر پول بدهد. اگر سجادی بخواهد روش مدیران قبلی را در پیش بگیرد، ایراد او را خواهم گفت. آقای سجادی، شما ورزشی هستی و توان این را داری اشکالات استقلال را برطرف کنی، اگر نمی‌توانی، بگو نمی‌توانم.

جباری با انتقاد شدید از وضعیت استقلال در دوران مسعود سلطانی‌فر گفت: یک روز از سلطانی‌فر پرسیدم معیار انتخاب مدیرعامل استقلال سفارشی، فامیل بازی یا سیاسی بازی است که جوابم را نتوانست بدهد. اگر قرار باشد دوره سجادی هم تصمیمات مشابه گرفته شود، فاتحه استقلال خوانده می‌شود.

وی در رابطه با بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی تصریح کرد: ابتدا باید ساختار تیم را درست کنند. اگر مدیریت اشکال دارد، کادر فنی هم بدون اشکال نیست. سخن اصلی من با بدنه وزارت ورزش است که نقشه کشیده‌اند استقلال را به این روز بکشانند. از زمان مدیریت بهرام افشارزاده تا الان ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند. چیدمان رئیس مجمع برای استقلال خوب نبوده است. هنوز کاری از سجادی ندیده‌ام، اما اگر دست روی دست کند، به موقع درباره او صحبت خواهم کرد. چیدمان سلطانی‌فر و معاونش که هنوز در ورزات ورزش حضور دارد، تیشه به ریشه استقلال زده است. اگر یک روزی سلطانی‌فر را ببینم، به او می‌گویم دست مریزاد، هر چیزی گفتی عکسش در آمد و یک روز باید جواب خدا و هواداران استقلال را بدهی، تو هواداران ما را بیچاره کردی. درست است یک گروه از هواداران استقلال متأسفانه نان به نرخ روز خور هستند، اما بیشتر آنها گناه نکردند که این شرایط را تحمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من گ گفتم سجادی بدتره

    • بدون نام

      نان به نرخ روز خور را خوب آمدی منظورت همون هوچیگر است دیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج