جاباما
۱۱۵۴۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

VAR بازی ایران - کره‌جنوبی، اجاره‌ای است

اگر چه فدراسیون‌های ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی الزامی برای استفاده از VAR ندارند، اما فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است برای بازی با کره جنوبی از این تکنولوژی بهره ببرد.

ورزش سه: اگر چه فدراسیون‌های ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی الزامی برای استفاده از VAR ندارند، اما فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است برای بازی با کره جنوبی از این تکنولوژی بهره ببرد.

غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در این خصوص به رادیو ورزش می گوید:« خیلی به VAR نزدیک هستیم. فیفا تاکیدش این بود که در بازی با کره جنوبی از VAR استفاده کنیم. یک کمیته فنی، حقوقی و مدیریتی بر اساس ضوابط فیفا تشکیل شده، خوشبختانه برای دو بازی پیش رو موفق شدیم موافقت یکی از شرکت‌های مورد تایید فیفا را برای نصب سیستم VAR جلب کنیم.عزم جزم رئیس فدراسیون برای برآورده کردن الزامات فیفا نویدبخش این است که به زودی از VAR در ورزشگاه آزادی استفاده می‌کنیم.

منتهی فدراسیون خودش ورزشگاه ندارد و الزامی نیست که از VAR استفاده کند. این باشگاه‌ها هستند که باید خودشان در ورزشگاه‌هایشان تامین اعتبار و بودجه کنند. فدراسیون فقط می‌تواند نقش مشاور را جهت اجرای شدن الزامات فیفا در ورزشگاه‌هایشان برای تکنولوژی و فناوری و همچنین شرکتی که نقش دارد را ایفا کند. والا فدراسیون پرداخت‌کننده نیست. تنها برای این چند بازی پیش رو با توجه به اینکه سیستم کمک داور ویدئویی اجاره‌ای است و نه ثابت، فدراسیون هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.»

به نظر می رسد بعد از نصب موقت تکنولوژی کمک داور ویدئویی در استادیوم آزادی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در این استادیوم بازی می کنند می توانند با شرکت نصب کننده وارد مذاکره شوند تا در بازی های لیگ برتر از آن بهره ببرند. البته ابتدا باید مجوز استفاده از این تکنولوژی در بازی های لیگ برتر صادر شود. عزیزی خادم در تازه ترین اظهار نظر گرفته در دور برگشت فصل پیش رو استادیوم ها مجهز به VAR خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشگاهها چرا باید هزینه VAR پرداخت بکنند هیچکدوم که ورزشگاه خصوصی ندارند همه اجاره ای هستند و مالکش فدراسیون و دولت هستش باید خود فدراسیون تهیه کنه چون داره اجاره ورزشگاه میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج