جاباما
۱۱۵۴۶۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

غیبت پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر

با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین صعود به مراحل بالاتر ممکن است شروع لیگ برتر با غیبت این تیم همراه باشد.

ورزش سه: با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین صعود به مراحل بالاتر ممکن است شروع لیگ برتر با غیبت این تیم همراه باشد. با وجود این اتفاق سازمان لیگ برتر روی شروع بازی های فصل جدید از ۲۷ مهر تاکید دارد. سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات در این باره می گوید:« مسابقات ۲۷ مهر شروع می‌شود. احتمال دارد با توجه به حضور پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زمان بازی این تیم یکی دو روز به تأخیر بیفتد.

البته ان‌شاءالله پرسپولیس بتواند به مرحله نیمه‌نهایی و بالاتر هم برود و نتایج مورد انتظار مردم را به عنوان نماینده خوب کشورمان ثبت کند اما باید برای برنامه ریزی بازی‌های این تیم در لیگ برتر ابتدا ببینیم در لیگ قهرمانان چه نتایجی کسب می‌کند. هرچند بازی‌های پرسپولیس را در جاهای خالی لیگ برتر پیش‌بینی کرده‌ایم.»

او در پاسخ به این سوال که ابتدا تصمیم گرفته بود بازی ها از اوایل مهر ماه آغاز شود اما چه شد که تاریخ آن به پایان این ماه موکول شد؟ گفت:« به این دلیل که فصل گذشته لیگ را دیر تمام کردیم باید ۸ هفته بین دو لیگ به تیم‌ها زمان می‌دادیم. آن هم برای لیگی که در حالت معمولی و با آرامش تمام می‌شد. در شرایطی که سال گذشته لیگی فرسایشی داشتیم که ۱۱ ماه طول کشید.

در این وضعیت ۸ هفته زمان مناسبی برای ریکاوری و استراحت بازیکنان و بازگشت به مسابقه نبود. به همین دلیل ناچار شدیم زمان بیشتری در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم تا مشکلات شدید بدنی، مصدومیت ها و مسائلی از این دست به ویژه امسال که سال منتهی به جام جهانی است پیش نیاید و کمترین ریسک به وجود بیاید. نباید این موارد به تیم ملی در سال جام جهانی منتقل شود. به همین دلیل ناچار شدیم علی‌رغم شرایط فعلی خود برنامه را تغییر بدهیم تا این مسائل کمتر اتفاق بیفتد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم لنگ چه قدرتی داره چه پشتوانه ای داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج