جاباما
۱۱۵۴۶۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ابداع هواوی در استفاده از هدست واقعیت مجازی

هدست‌های واقعیت مجازی پیشرفت‌های بزرگی را نسبت چند سال قبل به خود دیده‌اند و حالا علاوه بر گیمینگ، در شبیه‌سازی محیط و آموزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برترین‌ها: هدست‌های واقعیت مجازی پیشرفت های بزرگی را نسبت چند سال قبل به خود دیده‌اند و حالا علاوه بر گیمینگ، در شبیه‌سازی محیط و آموزش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مهم باعث شده تا هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند، رویکردی جدی را در این بازار دنبال کند.

ابداع هواوی در استفاده از هدست واقعیت مجازی

هواوی به تازگی یک پتنت یا ابداع جدید را به ثبت رسانده که از یک هدست واقعیت مجازی نوین با تکنولوژی پیشرفته خبر می دهد. البته این نخستین پتنت مرتبط با فناوری VR هواوی نیست و پیش از این نیز در اواخر زمستان سال گذشته پتنت‌های این شرکت موفق به کسب گواهی از کارگروه تدوین استاندارد بلوتوث شدند.
جدای از محصولات پیشین هوآوی، اختراعی که جدیداً به نام این شرکت ثبت شده و مورد تأیید پایگاه داده مالکیت معنوی چین نیز قرار گرفته است، نوید فناوری‌های نوین با محوریت VR را می‌دهد.
بنا بر اطلاعاتی که اسناد مرتبط با پتنت واقعیت مجازی هواوی با خود دارد، این شرکت در زمستان سال 2019، خواستار ثبت یک ابداع تحت عنوان «صفحه‌نمایش نصب شده روی سر و سیستم واقعیت مجازی» شده است.
اکنون پس از گذشت دو سال، هواوی موفق شده آزمایش‌های این محصول را با موفقیت پشت سر بگذارد و آن را با شماره CN۱۱۱۶۹۴۱۵۲B در چین به طور رسمی ثبت کند.

ابداع هواوی در استفاده از هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی که هواوی بر روی آن کار می‌کند، یک عینک VR سبک وزن است و با بهره‌گیری از طراحی پیشرفته، می‌تواند فشار دستگاه به سر و صورت حین پوشیده شدن را تا حد زیادی کاهش دهد.
یکی از معضلاتی که کاربران در استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی با آن روبرو هستند، وزن بخش نصب شده روی صورت و فشار ناشی از آن است که حتی پس از مدت کوتاهی باعث خستگی و ایجاد احساس ناخوش‌آیند می‌شود.
حالا هواوی در اقدامی خلاقانه و تحسین برانگیز، فناوری جذابی را برای هدست جدید واقعیت مجازی خود ابداع کرده است که می‌تواند مشکل عمده کاربران VR را رفع کند.

پتنت وی‌آر جدید هواوی بیانگر وجود واحد اصلی نصب شده روی سر، آرایه مغناطیسی دوگانه و فناوری‌های مجتمع است.

در این طراحی آهن ربای اول مستقل از بخش اصلی دستگاه است و آهن ربای دوم نیروی مخالف آهن ربای اول ایجاد می‌کند که باعث معلق ماندن هدست می‌شود.

ابداع هواوی در استفاده از هدست واقعیت مجازی

این آرایش مغناطیسی باعث می‌شود بخش اصلی دستگاه معلق نگه داشته شود که تاحد زیادی از فشار ماژول اصلی بر روی صورت کاسته می‌شود و کاربر کمتر دچار خستگی سر و صورت خواهد شد.

این پتنت نشان از توجه ویژه هواوی به رضایت کاربران و شناخت درست نسبت به نیاز آن‌ هاست. هر چند هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه هدست‌های واقعیت مجازی هواوی در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود به زودی این شرکت به جایگاه خوبی در صحنه تکنولوژی‌های مبتنی بر VR دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج