جاباما
۱۱۵۴۷۲۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو استارت خورد

ریزش قیمت ها با ورود بازار خودرو به هفته جدید آغاز شد؛ این ریزش قیمت ها به طور گسترده در بین اکثر خودروهای موجود در بازار مشهود است.

خبرآنلاین: ریزش قیمت ها با ورود بازار خودرو به هفته جدید آغاز شد؛ این ریزش قیمت ها به طور گسترده در بین اکثر خودروهای موجود در بازار مشهود است.

در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از روز گذشته تا امروز ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۵۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۳۱ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ نیز از ۱۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز ریزش قیمت ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۵۲ میلیون تومان در جمعه گذشته امروز به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۳۶ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو پارس سال نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۸۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای مونتاژ این گروه نیز در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۹۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۹۲۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۹۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که رانا ال ایکس مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا معمولی نیز امروز ارزان شده است و این خودرو از ۳۳۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو استارت خورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج