جاباما
۱۱۵۴۷۹۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

موافق بازگشایی حضوری مدارس هستید؟

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، ۶۲.۹درصد از افرادی که در خانواده خود دانش‌آموز دارند، مخالف بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری از اول مهرماه هستند و در مقابل ۳۵درصد با بازگشایی مدارس در شرایط فعلی موافقند.

ایسنا: براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، ۶۲.۹درصد از افرادی که در خانواده خود دانش‌آموز دارند، مخالف بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری از اول مهرماه هستند و در مقابل ۳۵درصد با بازگشایی مدارس در شرایط فعلی موافقند.

همچنین ۴.۹درصد هم به این سؤال پاسخ نداده‌اند. میزان موافقت با بازگشایی مدارس در اول مهر‌ماه به‌صورت حضوری، در مراکز استان‌ها ۲۶.۵درصد، در شهرهای کوچک‌تر ۳۰.۴درصد و در روستاها ۴۴.۳درصد بوده است. از شهروندانی که مخالف بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری از اول مهرماه بودند، سؤال شد: «در چه صورت موافق بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری هستید؟» یافته‌ها نشان می‌دهد: ۴۰.۳درصد از کسانی که مخالف بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری از اول مهرماه هستند، بیان کرده‌اند: تا هنگام ریشه‌‌کن‌ شدن کرونا مدارس به‌صورت حضوری بازگشایی نشود.

۵۵درصد از کسانی که مخالف بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری از اول مهرماه هستند، گفته‌اند درصورت واکسیناسیون همه معلمان و دانش‌آموزان موافق بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری هستند. ۰.۷درصد گفته‌اند درصورتی‌که همه دانش‌آموزان واکسینه شوند و ۰.۴درصد معتقدند درصورتی که همه معلمان واکسن بزنند. ۳.۵درصد هم به این سؤال پاسخ نداده‌اند.

اطلاعات این نظرسنجی با رعایت اصول علمی و با درنظرگرفتن جمعیت بالای ۱۸سال کل کشور(مناطق شهری و روستایی) با تعداد نمونه ۱۵۸۱نفر به شیوه مصاحبه تلفنی گردآوری شده است.

این نظرسنجی در شرایطی انجام می‌شود که طبق اعلام وزارت بهداشت و آموزش و پرورش از ۲هفته آینده واکسیناسیون دانش‌آموزان آغاز می‌شود و وزارت آموزش و پرورش امیدوار است از آبان‌ماه امکان بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری فراهم شود.

موافق بازگشایی حضوری مدارس هستید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • به امید خدا

      نظر من این است که از اول مهر ماه مدارس به صورت حضوری و گروه بندی شود و اگر همه معلمان ودانش آموزان واکسن زدن باید بدون گروه بدی حضوری شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج