جاباما
۱۱۵۴۸۸۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نظری: مددی را مجبور به استعفا کردند

عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: وضعیت استقلال به گونه‌ای شده که هم هوادار، هم پیشکسوت و هم مربی و بازیکن ناراضی هستند.

خبرگزاری میزان: حجت نظری در خصوص مشکلات باشگاه استقلال اظهار داشت: در آن زمان به خاطر بن‌بست‌هایی که در مسائل اجرایی باشگاه استقلال به وجود آمده بود استعفا کردیم. این بن‌بست‌ها ناشی از سوء مدیریت بود و وقتی تلاش کردیم مدیرعامل باشگاه را تغییر بدهیم با مخالفت‌هایی مواجه شدیم و به همین خاطر ترجیح دادیم از هیئت مدیره باشگاه استعفا کنیم. با رفتن ما از هیئت مدیره استقلال وضعیت این باشگاه بدتر هم شد.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره استعفای مددی از مدیرعاملی این باشگاه گفت: با توجه به اینکه همین چند روز پیش مددی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که به هیچ عنوان حاضر به استعفا نیست او را مجبور به استعفا کردند؛ چرا که به نظر من وزیر ورزش متوجه مشکلات استقلال شده است و به همین خاطر از مددی خواسته شد که استعفا کند.

نظری در پاسخ به این سوال که در زمان حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال، این هیئت مدیره در اختلافات بین کادر فنی و مدیرعامل باشگاه چه موضعی اتخاذ می‌کرد، اظهار داشت: در اینگونه موارد از موضعی دفاع می‌کردیم که منافع باشگاه را تامین می‌کرد؛ فرقی نداشت که این موضع از طرف مدیرعامل باشد یا کادرفنی. یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد آرامش در باشگاه بود و فکر می‌کنم در یک سال و نیمی که در هیئت مدیره حضور داشتیم این آرامش برقرار بود؛ اما متاسفانه در حال حاضر وضعیت استقلال به گونه‌ای شده که هم هوادار، هم پیشکسوت و هم مربی و بازیکن ناراضی هستند.

وی درباره دلایل اختلافات بین هیئت مدیره استقلال با مددی تصریح کرد: ما بارها درباره گزارشات مالی با مدیریت باشگاه چالش داشتیم. بسیاری از مسائل مالی غیرشفاف بود و هر چقدر تلاش کردیم در نهایت نتوانستیم از درآمدها و هزینه‌های باشگاه اطلاعات دقیقی پیدا کنیم. اگر هم گزارش مالی به هیئت مدیره ارائه می‌شد در آنها تنها کلی گویی شده بود و خبری از جزئیات نبود.

نظری در مورد جلسه‌ای که اعضای هیئت مدیره استقلال با وزیر پیشین ورزش و جوانان داشتند، گفت: در این جلسه بیشتر انتقادهای ما مورد پذیرش وزارت ورزش قرار گرفت؛ البته برخی نقدها هم رد شد؛ اما قرار بود مددی تغییر رویکرد دهد که اینگونه نشد.

وی در پایان در مورد عملکرد مجیدی در استقلال خاطرنشان کرد: برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فصل آینده عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد و بتواند پس از سال‌ها این تیم را قهرمان لیگ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی پس پیدا شد زورش بهش برسه

    • بدون نام

      یک ساله داریم داد میزنیم مددی را نمخوایم ما هواداران با پروی کامل ادامه میداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستهای. پشت. پرده. نمیگذاره. این. تیم راحت باشه وقتی میگن تو فوتبال. مافیا هست. میگن. نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج