جاباما
۱۱۵۴۹۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۳ استقلالی سابق همچنان بدون تیم!

۳ بازیکن تیم فوتبال استقلال که در لیست خروجی این باشگاه قرار دارند همچنان به وضعیت مشخصی نرسیده‌اند.

ایسنا، تیم فوتبال استقلال این روزها، با مشکلات و اتفاقات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است. آبی‌پوشان در نقل و انتقالات با چالش‌های زیادی روبرو بودند و پس از آن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال بازنده شدند و در ادامه با استعفای مدیرعامل باشگاه روبرو شدند.

با کناره‌گیری احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، شرایط مدیریتی باشگاه استقلال دچار تغییراتی خواهد شد و باید منتظر تصمیم‌های دیگر مسئولان و مدیران باشگاه استقلال ماند تا وضعیت دقیق کادر مدیریتی آبی‌ها مشخص شود.

در این بین و در شاکله تیم استقلال چند بازیکن وجود دارند که همچنان نتوانسته‌اند وضعیت خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر مشخص کنند و همچنان بدون تیم هستند.

رشید مظاهری مهم‌ترین بازیکن این تیم در لیست خروجی تیم فوتبال استقلال است که به علت مشکلات با کادر مدیریتی استقلال نتوانست در جمع آبی‌ها ماندنی شود. همچنین فرشید اسماعیلی یکی دیگر از بازیکنان استقلال است که به علت اختلافاتی که با مدیریت آبی‌ها داشت نتوانست قرارداد خود را تمدید کند. اسماعیلی با وجود درخواست مجیدی مبنی بر تمدید قراردادش، با مخالفت احمد مددی بر سر تمدید قرارداد روبرو شد.

داریوش شجاعیان از دیگر بازیکنان لیست خروجی باشگاه استقلال است که نتوانسته مقصد جدید خود را برای فصل آینده مسابقات پیدا کند. این بازیکن مورد تایید کادر فنی نبود و به خاطر همین باشگاه با این بازیکن قرارداد نبست.

این احتمال وجود دارد با حضور کادر مدیریتی جدید، شرایط مبهم برخی از این بازیکنان ذکر شده، روشن شود و شاهد تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی در روزهای آینده باشیم. همچنین رشید مظاهری که به خاطر مددی و کادر مدیریت از استقلال جدا شده، ممکن است تا روشن شدن شرایط مدیریتی استقلال صبر کند و آن موقع برای آینده خود تصمیم بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج