جاباما
۱۱۵۴۹۲
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

مجلل‌ترین هتل های اروپا

مجلل ترین و لوکس ترین هتل هایی دنیا که در بیشتر مواقع ساختمان هایی با قدمت تاریخی دارند در اروپا قرار داشته و هرساله پذیرای مهمانان زیادی از از سرتاسر جهان هستند.

بازار خبر: اروپا را می‌توان خانه لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دنیا نامید. از بوتیک‌ها گرفته تا قلعه‌های بزرگ که تبدیل به هتل شده‌اند، همگی میزبان ثروتمندان بزرگ و افراد خانواده‌های سلطنتی از نقاط مختلف دنیا هستند. اقامت در این هتل‌های لوکس و گران‌قیمت از عهده هرکسی برنمی‌آید اما دیدار از آن‌ها به‌عنوان خاص‌ترین اقامت گاه‌های دنیا خالی از لطف نیست. در ادامه این مطلب به معرفی لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های واقع در اروپا می‌پردازیم.

هتل Abac در بارسلونا

این هتل کوچک و جمع‌وجور در بارسلونا اسپانیا تنها ۱۵ اتاق برای پذیرایی از مهمانان دارد و در طراحی آن از هنرهای معاصر به بهترین نحو استفاده‌شده است. اتاق‌ها دکوری با تم رنگ سفید و بژ دارند و تمام روشنایی‌ها و پرده‌های اتاق‌ها با سیستم کنترل از راه دور عمل کرده و در هر اتاق یک سیستم صوتی پیشرفته از شرکت Bang & Olufsen تعبیه‌شده است. از اسپا و حمام‌های ویژه ترکی در کنار دیگر خدمات هتل مانند رستوران با رتبه‌بندی میشلین نمی‌توان گذشت.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

هتل Aldon Kempinksi در برلین

آلدون کمپینکسلی یک هتل کلاسیک و لوکس با تاریخچه‌ای غنی است. در زمان جنگ جهانی دوم یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های آلمان محسوب می‌شده که افراد مشهوری مانند چارلی چاپلین و جوزفین بیکر در آن اقامت داشته‌اند. ساختمان اصلی این هتل در زمان جنگ جهانی تخریب شد اما بعدها با فروریزی دیوار برلین ساختمانی جدید با سبک معماری یکسان با ساختمان اصلی در همان مکان بنا شد و به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آلمان و اروپا با ۳۸۲ اتاق مجلل و خدمات خاص به میهمانان درجه‌یک تبدیل گشت.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

گرند هتل Villa Cora در فلورانس

یک هتل لوکس و تاریخی در جنوب مرکز فلورانس که در دهه ۶۰ قرن ۱۷ میلادی توسط یک سرمایه‌دار آلمانی به نام بارون اوپنهایم تأسیس شد و در سال ۲۰۱۰ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل بسیار مجلل درواقع بخشی از مجموعه هتل‌ها و اقامت گاه‌های معروف ریلیو چاتو در اروپا است. خدمات ویژه‌ای مانند اسپا و استخر گرم در محیط باز این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که قصد اقامت در محیطی آرام و زیبا رادارند تبدیل می‌کند.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

هتل d'Angleterre در ژنو

یکی از خاص‌ترین هتل‌های ژنو جزء لوکس‌ترین هتل‌های اروپا نیز محسوب می‌شود. این هتل اقامتگاه افراد مشهور سیاسی و سرمایه‌دارانی است که بر ای انجام امور مختلف به این شهر می‌آیند. d'Angleterre درست در ساحل رودخانه ژنو واقع‌شده و دسترسی آن به مراکز تفریحی و فروشگاه‌های بزرگ شهر بسیار آسان است. این هتل تنها دارای ۳۹ اتاق و ۹ سوئیت مجلل است که هرکدام از آن‌ها دارای یک اسپای اختصاصی به همراه شبکه چندرسانه‌ای شامل دستگاه‌های پخش موسیقی آی‌پاد و تلویزیون‌های بزرگ ۴۶ اینچی هستند. در برخی سوئیت‌های آن نیز آثار هنری ارزشمندی به‌عنوان دکور قرار دارند.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

هتل Merrion در دوبلین

هتل مریون دوبلین یک از لوکس‌ترین هتل‌های ایرلند و اروپا بوده که در یک ساختمان تاریخی که قدمت آن به قرن ۱۸ ام برمی‌گردد واقع‌شده و تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از رقیب خود شلبورن در دوبلین کمتر است بااین‌حال خدمات و سرویس‌های آن جز لوکس‌ترین‌ها محسوب می‌شود. یک مرکز ورزشی مجهز و فوق پیشرفته و باغی مجلل بر روی پشت‌بام از ویژگی‌های خاص این هتل است رستوران پاتریک گیل باند؛ معروف‌ترین و گران‌ترین رستوران در کل ایرلند نیز در داخل این هتل قرار دارد.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

هتل Milestone در لندن

مایلستون به‌احتمال‌زیاد معروف‌ترین هتل بوتیکی در لندن است. و بدون شک یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها آر لحاظ خدمات و سرویس‌ها در اروپا نیز محسوب می‌شود. هتل مایلستون دریکی از بهترین محله‌های لندن و در کنار محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر قرار گرفته. معروف‌ترین سرویس‌های این هتل خدمات سونا و اسخر و اسپای لوکس آن بوده و تمام خدمه هتل جزء زبده‌ترین افراد در سرویس دادن به مهمانان و مشتریان هستند.

مجلل‌ترین هتل های اروپا

هتل Bauer در ونیز

این هتل با ۱۱۹ اتاق و سوئیت مجلل تنها ۲ دقیقه با میدان سنت مارک در مرکز شهر ونیز فاصله دارد. دکور بندی اتاق‌ها الهام گرفته از تزئینات قرون ۱۹ و ۲۰ میلادی بوده و در هر اتاق یک سروسی حمام بزرگ و مدرن قرار دارد. ۲ رستوران بزرگ نیز در این هتل قرار دارد یکی در کنار لابی بزرگ هتل با تزئینات سنگ مرمر و طلاو دیگری بر روی تراس هتل با نمایی از آبراه اصلی شهر.

مجلل‌ترین هتل های اروپا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هتل برج العرب را فراموش کردین؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج