جاباما
۱۱۵۴۹۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: می‌توانیم الهلال را حذف کنیم

کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان تا بازی با الهلال برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند می‌توانند این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی درباره شرایط پرسپولیس پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با الهلال عربستان اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس با یک بازی حساب‌شده و بابرنامه توانست استقلال تاجیکستان را شکست دهد. سرخپوشان بازی سختی داشتند و با تدابیر کادر فنی جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

وی ادامه داد: بازی با الهلال در مرحله یک چهارم هم یک بازی خیلی سخت است به ویژه که حریف در کشور خودش و با حضور تماشاگرانش بازی خواهد کرد. حریف عربستانی یک تیم حرفه‌ای با بازیکنان بزرگ است که می‌توانند در یک لحظه نتیجه بازی را تعیین کنند. ما در بازی با استقلال شاهد بودیم که مهاجمان الهلال در دو صحنه سبب پیروزی تیم‌شان شدند. با توجه به شرایط پرسپولیس اگر در این یک ماه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم الهلال شکست‌ناپذیر نیست و می‌توانیم این تیم را هم حذف کنیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به فرصت یک ماهه تا بازی با الهلال خاطر نشان کرد: سرخپوشان فرصت خوبی دارند تا خودشان را برای بازی با الهلال آماده کنند. ما اصلاً نباید به این موضوع فکر کنیم که تا آن زمان لیگ شروع نمی‌شود. کادر فنی و در رأس آنها گل‌محمدی قطعاً برنامه‌ریزی درستی را انجام خواهند داد تا پرسپولیس با بهترین شکل و آمادگی به عربستان برود. حتماً باید دو یا سه بازی تدارکاتی سنگین در نظر گرفته شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به هر حال بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

«با وجود اینکه گل‌محمدی به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود، اما فدراسیون به سرخپوشان اجازه این کار را پیدا نکرد.»، پنجعلی در واکنش به طرح این موضوع خاطرنشان کرد: این اتفاقات را که می‌بینیم احساس می‌کنیم پرسپولیس برای یک کشور دیگر است. همه باشگاه‌های ما برای نام ایران تلاش می‌کنند و نباید با تصمیماتی اشتباه مانع از تقویت آنها شویم. مشکلاتی مثل بدهی چیزی نیست که مربوط به دیروز و امروز باشد. باشگاه‌های ما همیشه مشکلات مالی، بدهی و پرونده‌های خارجی داشته‌اند، پس باید راهکاری را پیدا کنیم تا تیم‌های‌مان در آسیا بتوانند موفق شوند. تیم‌هایی مثل الهلال تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند که در آسیا موفق باشند و با هزینه‌های سنگین بازیکنان باکیفیت به خدمت می‌گیرند و ما نتیجه این کار آنها را در بازی‌های‌شان می‌بینیم، اما ما نه تنها تیم‌های‌مان را تقویت‌ نمی‌کنیم بلکه سنگ جلوی پای آنها هم می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج