جاباما
۱۱۵۴۹۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قوچان‌نژاد از فوتبال خداحافظی کرد؟

رضا قوچان نژاد می‌گوید از فوتبال دور نشده، اما ترجیح می‌دهد که به دیگر کار‌های زندگی برسد و استراحت کند.

ورزش سه: رضا قوچان نژاد می‌گوید از فوتبال دور نشده اما ترجیح می‌دهد که به دیگر کارهای زندگی برسد و استراحت کند.

رضا قوچان‌نژاد با پشت سر گذاشتن ۲ فصل سخت در زووله بازیکن آزاد شده ولی در انتقالات تابستانی نتوانست برای خود تیمی پیدا کند و این روزها به دور از هیاهوی فوتبال به سر می برد.

ستاره سابق تیم ملی ایران شب گذشته میهمان برنامه "Life After Football" بود و در مورد زندگی کنونی خود و اهدافش در مورد ادامه فوتبال صحبت کرد.

قوچان نژاد در مورد وضعیت کنونی خود گفت:« این یک نوع سال استراحت برایم محسوب می شود و باید بگویم که خیلی هم بد نمی گذرد. فوتبال را به طور کامل فراموش نکرده ام ولی سعی دارم فعلا ذهنم را به کارهایی که می توان در کنار فوتبال انجام داد، معطوف کنم.»

با این صحبت‌های قوچان نژاد شایعه خداحافظی او از فوتبال قوت کرده و این در حالی است که فارغ از فوتبال اروپا، او در لیگ برتر ایران مشتریان بسیار زیادی داشت و او همیشه در صدر لیست شایعات نقل و انتقالاتی قرار می‌گرفت و حتی اگر برای این پنجره نیز اعلام آمادگی می‌کرد، بعید است که تیمی نسبت به جذب او عدم تمایل نشان می‌داد.

البته شاید گوچی قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی دوباره فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و در قاره سبز بماند.

وبسایت voetbalzone در توصیف گوچی نوشته است: «قوچان نژاد متولد ایران و بزرگ شده هلند است و فوتبال حرفه ای را سال ۲۰۰۵ از هیرنفین شروع کرد. او برای ایگلز و کامبور بلژیک نیز سابقه بازی دارد و پس از بازی در سنت ترویدن و استاندارد لیژ به چارلتون اتلتیک در فوتبال انگلیس ملحق شد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «قوچان نژاد سپس بازی در فوتبال کویت و قطر را نیز تجربه کرد. او فصل ۱۷-۲۰۱۶ در بازگشت به هیرنفین روزهای خوبی را داشت و توانست ۲۰ گل به ثمر برساند. ستاره ایرانی سپس برای آپوئل قبرس و اف سی سیدنی نیز بازی کرد و سپس در زوله به کار خود موقتا پایان داد. گوچی در ۳۲۰ بازی رسمی، ۱۰۶ گل زده و ۳۰ پاس گل داده است. او ۴۳ بازی ملی دارد و ۱۷ گل نیز به ثمر رسانده است.»

قوچان نژاد همچنین در ۴۴ بازی ملی ۱۷ گل به ثمر رساند و موفق شد در جریان صعود به جام جهانی برزیل، دروازه کره جنوبی، قطر و لبنان را باز کند. وی همچنین در جام جهانی با پیراهن تیم ملی ایران به بوسنی گلزنی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج