جاباما
۱۱۵۵۰۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حزب نزدیک به پوتین پیشتاز انتخابات روسیه

نتایج شمارش ۱۳ درصد آرا و همچنین نتایج نظرسنجیهای پای صندوقهای رای نشان میدهد که حزب «روسیه متحد» برنده انتخابات پارلمانی و شوراهای استانی و شهری روسیه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: نتایج اولیه نظرسنجیهای پای صندوقهای رای در انتخابات پارلمانی روسیه که به مدت سه روز برگزار شده است نشان دهنده پیشتازی حزب حاکم روسیه است هرچند که در بعضی از حوزه ها حزب روسیه متحد که از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور حمایت میکند متحمل شکستهایی نیز شده است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد، با شمارش حدود ۱۳ درصد آرا حزب روسیه متحد موفق شده است بیش از ۴۰ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

حزب نزدیک به پوتین پیشتاز انتخابات روسیه

نتایج نظرسنجی پای صندوقهای رای که خبرگزاری ریانووستی آن را منتشر کرده است نیز نشان می‌دهد که حزب حاکم روسیه کمی بیش از 45 درصد آرا به خود اختصاص خواهد داد.

رویترز در ادامه گزارش داد، علیرغم پیروزی حزب اتحاد روسیه، نتایج انتخابات 2021 در مقایسه با انتخابات 2016 برای حزب حاکم این کشور که موفق شده بود بیش از 54 درصد آرا را کسب کند کمی ضعیف تلقی می‌شود.

انتخابات واحد روسیه از روز جمعه به مدت سه روز در این کشور برگزار شد. انتخابات در روسیه شامل انتخابات دومای روسیه، روسای ۱۲ جمهوری و استان و نمایندگان شوراهای استانی، شهری و روستایی در این کشور روز جمعه آغاز شد تا ساعت هشت شب یک شنبه ادامه داشت.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، پنج حزب روسیه متحد، حزب کمونیست روسیه، حزب لیبرال دموکراتیک، حزب عدالت روسیه برای حقیقت و حزب جدید مردم از احزابی هستند که به دومای دولتی روسیه راه یافته‌اند.

تاس می‌گوید، با شمارش 10 درصد آرا حزب روسیه متحد 38 درصد، حزب کمونیست 25 درصد، حزب لیبرال دموکراسی حدود 10 درصد و حزب مردم و حزب عدالت نیز هر کدام حدود 7 درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه گذشته آمریکا را به مداخله در انتخابات این کشور متهم کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج