۱۱۵۵۰۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جولان کرونا در تیم ملی هندبال زنان ایران

تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی امروز برابر اردن در مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسید که سه نفر از مربیان و کادر و یک بازیکن به دلیل کرونا تیم را همراهی نکردند.

مهر: تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی امروز برابر اردن در مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسید که سه نفر از مربیان و کادر و یک بازیکن به دلیل کرونا تیم را همراهی نکردند.

جولان کرونا در تیم ملی هندبال زنان ایران

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی اسپانیا از روز ۲۳ شهریورماه با حضور ۱۱ تیم در اردن آغاز شده است. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از چهار دیدار خود سه مسابقه مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

تیم هندبال بانوان ایران در شرایطی عصر امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه برابر تیم اردن میزبان این رقابت‌ها قرار گرفت که با بدشانسی چهار نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانستند تیم را همراهی کنند.

روز گذشته تست کرونای عزت رزمگر مدیر فنی تیم بانوان و خدیجه قانع سرمربی تیم از سوی کادر برگزاری مسابقات مثبت اعلام شد و امروز یک ساعت قبل از شروع بازی تست کرونای نشمین شافعیان مربی و مشاور فنی تیم و صونا بیداد یکی از بازیکنان مثبت شد. حال عمومی عزت رزمگر و خدیجه قانع مساعد نیست و امروز برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده و در حال حاضر هر چهار نفر در قرنطینه به سر می‌برند.

تمامی اعضای تیم ملی هندبال ایران پیش از این هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده بودند و تمامی تست‌های کرونای آنها در اردوهای نهایی، پیش از سفر و در زمان ورود به اردن منفی بوده است.

متأسفانه کادر فنی تیم امروز تصویر مسابقات را از طریق اینترنت دریافت و بازیکنان را از طریق تماس تلفنی هدایت کرده‌اند و می‌توان گفت شاگردان خدیجه قانع با برد برابر اردن آن هم بدون حضور کادر فنی دست به کاری بزرگی زدند.

ظاهراً میزبان مسابقات در طی روز گذشته و امروز دو بار از کلیه اعضای تیم ملی هندبال بانوان ایران تست کرونا گرفته که تنها این چهار نفر تست شأن مثبت شده است.

تیم ملی هندبال بانوان ایران هم اکنون در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد و اگر شرایط به همین شکل پیش برود این شانس را دارد که برای اولین بار در تاریخ هندبال بانوان راهی رقابت‌های جهانی شده و در بین چهار تیم اول آسیا قرار بگیرد.

هندبالیست‌های کشورمان روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه در آخرین بازی مرحله گروهی باید به مصاف تیم سوریه بروند تیمی که از قبل برد برابر آن را برای خود ثبت کرده بودند و حالا باید دید که آیا تعداد کرونایی تیم به همین تعداد ختم می‌شود یا خیر. طبق قانون تیم بدون مربی نمی‌تواند در زمین حاضر شود و در حال حاضر از بین کادر تیم تنها سرپرست و فیزیوتراپ تیم تست کرونایشان منفی شده است. قطعاً با توجه به شرایط تیم ملی هندبال، میزبان فردا هم از اعضای تیم ایران تست کرونا می‌گیرد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۳ شهریور الی سوم مهرماه در اردن برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج