۱۱۵۵۱۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مظلومی: برای ماندن به هر شرایطی تن نمی‌دهم

درخصوص ادامه همکاری مظلومی با استقلال با عضو هیات‌مدیره آبی‌ها تماس گرفتیم و وی از آنجایی که در یک جلسه بود فقط به ذکر این جمله که «ان‌شاءالله ببینم وضعیت چطور پیش می‌رود، اما من حاضر نیستم برای ادامه همکاری به هر شرایطی تن بدهم» اکتفا کرد.

فرهیختگان: بلافاصله پس از سوت پایان دیدار دو تیم استقلال و الهلال و شکست آبی‌پوشان مقابل تیم پرستاره عربستانی، فضای مجازی پر شد از فیلم‌هایی که در آن اندک هواداران استقلال که برای تماشای بازی تیم محبوب‌شان به ورزشگاه زعبیل شهر دبی آمده بودند، به‌سراغ پرویز مظلومی رفتند و او را مورد اعتراض و بعضا توهین قرار دادند تا به‌نوعی همه کاسه‌کوزه‌های این شکست تلخ، سر این پیشکسوت استقلال بشکند که درحال حاضر یکی از اعضای هیات‌مدیره نیز به‌شمار می‌رود.

هواداران عصبانی و ناراحت از شکست تیم‌شان و همچنین وضعیت وخیمی که این تیم طی این چندسال گذشته دارد، دیواری کوتاه‌تر از مظلومی در آن لحظه پیدا نکردند و هرچه دل‌شان می‌خواست نثار او کردند. فردی که به‌جای مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره‌، همراه با تیم به دبی رفت که شاید تنش‌های پس از این شکست احتمالی معطوف به او شود که تقریبا همین هم شد. بدون‌شک اگر احمد مددی یا اصغر ملکیان در ورزشگاه محل این بازی حضور داشتند، کسی کاری دیگر به پرویز مظلومی نداشت اما به هر صورت او سیبل تمام انتقادهای پس ‌از این شکست شد.

حتی قبل از سفر تیم به امارات هم گروهی از هواداران استقلال مقابل باشگاه با مظلومی به‌طور لفظی درگیر شدند. این اتفاقات در فرودگاه امام‌خمینی(ره) نیز ادامه پیدا کرد و در فرودگاه افرادی موبایل به دست منتظر بودند تا به فاصله تنها یک‌روز، شکستی این‌بار شاید تلخ‌تر را نصیب استقلال کنند. توهین‌های وقیحانه یکی از این نفرات به یک پیشکسوت استقلال که شاید در به دست آمدن این شکست کمترین تقصیر را داشت و انتشار این عمل زشتش در شبکه‌های مجازی آخرین تیر ترکش بر پیکر باشگاه بزرگ استقلال بود. گرچه مظلومی بی‌دفاع از کنار این فرد عبور و سعی کرد بیش از این تیمش را وارد حاشیه نکند. هرچند آن فیلم منتشرشده در فضای عمومی نمکی بود بر زخم‌های عمیق طرفداران واقعی استقلال.

با همه این تفاسیر اما باشگاه استقلال بعد از این جریانات از فرد هتاک شکایت کرد و حتی در اخبار عنوان شد این فرد دستگیر شده است اما در ادامه پرویز مظلومی با یک بزرگ‌منشی و گذشت نسبت به این موضوع اعلام کرد نسبت به هتاکی این فرد شکایتی نداشته و رضایت خود را درخصوص اقدام این فرد اعلام کرد. با این حال طی چند روز گذشته برخی از بزرگان باشگاه استقلال مثل صمد مرفاوی و شاهین بیانی نسبت به این امر انتقادهای گسترده‌ای را به‌راه انداخته و حمایت خود را از پرویز مظلومی اعلام کردند.

مظلومی روز گذشته اعلام کرد با اینکه می‌داند هوادار استقلال تحت فشار است، نمی‌تواند به آنها بگوید صبر کنید چون صبرشان تمام شده است اما از آنها خواست آرامش داشته باشند. عضو هیات‌مدیره باشگاه اینچنین درخصوص اتفاقات فرودگاه توضیح داد که بعد از شکست استقلال مقابل الهلال از ناراحتی تا صبح نخوابید و حالش مساعد نبود. می‌گوید زندگی‌اش را به‌پای استقلال گذاشته و دلش برای این تیم می‌سوزد و او هم همان حالی را دارد که هواداران بعد از باخت به الهلال داشتند اما یک‌عده که ماهیت آنها مشخص است ناجوانمردانه توهین کردند. با این حال او تهدید کرد اگر این روند ادامه داشته باشد حرف‌هایی می‌زند که سنگ روی سنگ بند نشود.

در همین بین درخصوص ادامه همکاری مظلومی با استقلال با عضو هیات‌مدیره آبی‌ها تماس گرفت و وی از آنجایی که در یک جلسه بود فقط به ذکر این جمله که «ان‌شاءالله ببینم وضعیت چطور پیش می‌رود اما من حاضر نیستم برای ادامه همکاری به هر شرایطی تن بدهم» اکتفا کرد و این وعده را داد تا بعدا مفصل درخصوص اتفاقات اخیر استقلال صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الاهلی مصر لنگیون آل لجن

      خدا وکیلی بعضی ها فهم ندارند
      بابا این بنده خدا بازیکن استقلال بوده زحمت کشیده رنج برده گل زده شادی کرده اشک ریخته بعدش هم یادشون رفته همین نماد ۴ که نشون میدن پرویز مطلومی خالقش بوده
      حالا مظلومی شده غریبه دو نفر عین من که توی خونه فقط نگاه میکنیم و فقط زحمت مون شده تخمه شکستن شدیم اشنا
      البته همه هواداران هم حق داریم برای تیم ناراحت بشیم ولی نباید به ارکان تیم اینطوری بی حرمتی کنیم

    • بدون نام

      سلام ایمون زائد را به پرووووویز کچل برسون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج