۱۱۵۵۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جزییات جلسه کاندیداهای انتخابات با روحانی

محمد غرضی با اشاره به جلسه امروز ظهر روحانی با دیگر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این جلسه به مناسبت ۲۴ خرداد و حماسه ملی عظیمی که در این روز آفریده شد، برگزار شد.

خبرگزاری مهر: محمد غرضی با اشاره به جلسه امروز ظهر روحانی با دیگر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این جلسه به مناسبت ۲۴ خرداد و حماسه ملی عظیمی که در این روز آفریده شد، برگزار شد.

وی افزود: آقای روحانی از کاندیداها برای شرکت در این جلسه دعوت کرده بودند و بیشتر بحث سر این بود که این حماسه عظیم ملی که به نمایش گذاشته شد و مردم در این حماسه از مسئولین جلو افتادند، گرامی داشته شود و بتوانیم این انسجام وحدت ملی را حفظ کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه این جلسه کوتاه بود، ادامه داد: تمام کاندیداهای ریاست جمهوری بجز آقای ولایتی در این جلسه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: این جلسه بیشتر یک گعده سیاسی بود و همه در بحث شرکت می کردند و بیشتر محورهای گفتگو نیز در مورد اداره کشور و مردم بود.

غرضی با بیان اینکه این دولت مستقر است و به خوبی کشور را اداره می کند، گفت: در این جلسه تاکید شد که در انتخابات سال گذشته برنده و بازنده ای وجود ندارد و برنده اصلی مردم بودند و همگی ما باید دست به دست هم دهیم تا این انسجام ملی را حفظ کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده است شما کاندیدای انتخابات مجلس دهم خواهید شد، گفت: هنوز تا انتخابات زمان زیادی مانده است و ممکن است تا آن موقع تحولات کشور متفاوت شود بنابراین کسی چهارشنبه به نماز جمعه نمی رود.

حسن روحانی ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد انتخابات ۲۴ خرداد، میزبان دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است.

در این نشست که به ابتکار و دعوت رئیس‌جمهور انجام شده بود، ضیافت نهار برپا و رئیس‌جمهور و میهمانان در مورد مسائل مختلف کشور با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

علی‌اکبر ولایتی به دلیل سفر به چین، در این نشست حضور نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج