جاباما
۱۱۵۵۱۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: تیمی مثل آن نفت تهران خواهم ساخت

علیرضا منصوریان از دانش فوتبالی بالای مردم آبادان و دلیل بی حاشیه بودنش بعد از رفتن از استقلال می‌گوید.

ورزش سه: علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم ریشه دار صنعت نفت آبادان در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و از مهمان نوازی و فوتبالی بودن مردم آبادان تعریف کرد.

منصوریان در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش در واکنش به اینکه او پس از جدا شدن از استقلال به عنوان سرمربی حاشیه‌ای ایجاد نکرده می‌گوید با استقلال به همه چیز رسیده و داشتن پیراهن شماره ۱۰ این تیم برایش کافی بوده است.

مشروح مصاحبه منصوریان را در این صفحه می‌خوانید.

*هر آبادانی یک مربی فوتبال است

واقعا ابراز خوشحالی می‌کنم من سه، چهار شهر کار کردم و هر سه شهری که کار کردم خصوصیت مشترک مهمان نوازی را دارند ولی اینجا مهمان نوازی سرآمد است. شاید منابع مالی‌مان زیاد نباشد اما از بودنم اینجا لذت می برم. شاید مردم بنیه مالی زیادی ندارند اما خوشحال هستند و می‌خندند. این شهر زنده است و مهمان آبادانی ها هستم و لذت میبرم. اینجا مهد فوتبال است و کار فوتبالی اینجا آسان نیست. من اولین مربی خودم یعنی پرویز دهداری آبادانی بوده است. دوستان خیلی خوبی از نسل قدیم و جدید آبادانی دارم و اینجا مردم هرکدام مثل یک مربی فوتبال هستند. حرف آخر را اول می زنند و مردم خیلی خونگرم و مهمان نواز هستند. ما سال ۲۰۰۶ رفته بودیم در آلمان بازی کنیم و ۲۰۰ تا آبادانی دیدم و یک تیم آبادان داشتند. وقتی می آمدند در زمین انگار همه فوتبالیست بودند و اتفاقا همه هم زرد پوشیده بودند.

*با استقلال صاحب همه چیز شدم

ما از استقلال آن چه سهم‌مان بود را گرفتیم و بیشتر از سهم هم گرفتیم. من با استقلال رفتم تیم ملی و صاحب آن چه می خواستم شدم و داشتن همزمان شماره ۷ تیم ملی و ۱۰ استقلال بسیار سخت است. حاج محمد مایلی کهن ۷ تیم ملی را به من داد و از آقای پروین هم تشکر می‌کنم؛ ۱۰ استقلال را هم به خاطر حسن روشن دوست داشتم. برای من داشتن آن دو پیراهن کافی است.

*تیمی مثل آن نفت تهران معروف می‌سازم

من خدمت دکتر سجادی تبریک میگویم. او جنس خودمان است و قهرمان ملی بوده و از او حاشیه‌ای ندیدم و قهرمان دوومیدانی بوده است. در بدو ورود هم از حق فوتبال خوزستان علی الخصوص نفت آبادان و مسجد سلیمان گفتند. ما نمی‌توانیم از منابع مالی مان استفاده کنیم و سر یک سری قوانین عجیب نفت تهران از بین رفت. اگر کمک مان کنند همین نفت هم می تواند مثل نفت تهران آن سال باشد.

*نباید به خرج‌های تیم‌های بزرگ خرده گرفت

ما دیر شروع کردیم و من قول داده‌ام رو راست باشم. یو وقتی می‌گویند نباید مسائل خانوادگی بیرون برود ولی اینجا خانواده کل شهر است و باید رو راست بود. ما منابع مالی آنچنان نداریم و نمی شود در مارکت نقل و انتقالات با ۷ تیم اول رقابت کنیم. پرسپولیس، استقلال و سپاهان وقتی خرج می کنند نباید به آنها خرده گرفت. ماهم باید مدیران رده بالامان کمک کنند که منابع مالی بیشتری داشته باشیم. ما به یک اتحاد نیاز داریم و اینجا همه خودشان یک منصوریان هستند. ما مدیرعامل‌مان نیز مدام دنبال جذب منابع است.

*به روستاهای آبادان خواهم رفت

در راه که می‌آمدم چند روستا را رد کردم و گفتم یک ذره هوا خنک شود به تمام روستاهای آبادان که بتوانم سر می‌زنم و با تمام وجود هرکاری لازم باشد برای این مردم انجام می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج