جاباما
۱۱۵۵۲۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسلامی: از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سخنرانی امروزش در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان این‌که از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، تصریح کرد: تبعیض و برخوردهای سیاسی را برنمی‌تابیم.

خبرگزاری فارس: «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی که به منظور شرکت در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره حضورش در این نشست و ایراد سخنرانی در نشست مذکور عنوان کرد: همانطور که در بیانیه اعلام کردیم از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد.

اسلامی: از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد

وی افزود: تبعیض و برخوردهای سیاسی را برنمی‌تابیم و به لحاظ فنی و حرفه‌ای با صدای بلند همه جا این را بیان می‌کنند.

اسلامی با اشاره به آرم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: واژه‌ای که در این آرم به کار رفته اتم برای پیشرفت است و این‌گونه نیست که بتوانند با رفتار دوگانه و سیاسی کشورها را از دستیابی به فناوری پیشرفته محروم کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ایران کشوری با تمدن است و علم و فناوری همیشه از ایران به سایر جهان سرایت کرده و حق مسلم ایران و ایرانیان است که از فناوری‌های پیشرفته به ویژه فناوری‌های هسته‌ای بهره‌مند باشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی‌کاری بپرهیزد و تصریح کرد: زمان آن فرارسیده که آمریکا سیاست‌های غلط خود را اصلاح کرده و در ابتدا همه تحریم‌ها را به شیوه‌ای عملی، موثر و قابل راستی‌آزمایی لغو کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج