۱۱۵۵۳۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چگونه یونایتد در مسیرِ قهرمانی قرار گرفت؟

فردای شکست برابر یانگ‌ بویز در لیگ قهرمانان اروپا، جسی لینگارد، این بازیکن پراشتباهِ یونایتد سخن از جبران به میان آورد و حقیقتاً کسی‌ انتظارِ گلزنی از او در برابرِ وستهم را نداشت

فردای شکست برابر یانگ‌ بویز در لیگ قهرمانان اروپا، جسی لینگارد، این بازیکن پراشتباهِ یونایتد سخن از جبران به میان آورد و حقیقتاً کسی‌ انتظارِ گلزنی از او در برابرِ وستهم را نداشت؛ در‌ واقع چه از طرف هواداران یونایتد و گاهاً از طرف اوله گونار سولسشر و کمک‌هایش، اهمیتی به وینگر انگلستانی داده نمی‌شود و کسی او را در زمین مسابقه جدی‌ نمی‌گیرد؛ یکشنبه شب اما در شمال شرقی شهر لندن بهترین و مهم‌ترین اتقاق برای یونایتد و لینگارد رقم خورد و گلِ دقیقه ۸۹ جسی، صلابت و آمادگی روانی منچستری‌ها را به رخ کشید! بازی‌ای که با هجومِ دیوانه‌وارِ چکش‌ها آغاز شده بود، رفته رفته به کنترل یونایتد درآمد و آنها توانستند با ۶۱ درصد مالکیت توپ، ۱۷ شوت به سمت دروازه لوکاژ فابیانسکی شلیک کنند و به لطفِ گلزنی‌های مجددِ کریستیانو رونالدو، حریف سختکوش‌ خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند. تک گل کریستیانو به وستهم، او را به آمار چهار گل در سه مسابقه گذشته رسانده و ورزشگاه لندن تبدیل به شصت و ششمین استادیومِ متفاوتی شده که CR۷‌ در آن موفق به گلزنی شده‌ است.

چگونه یونایتد در مسیرِ قهرمانی قرار گرفت؟
پنج هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلستان سپری شده و به لطفِ گلزنی‌های رونالدو، هماهنگی فنی بینِ بازیکنان و خریدهای تأثیرگذاری‌ چون رافائل واران و جیدون سانچو، منچستریونایتد بالاتر از رقیبِ دیرینه خود منچسترسیتی قرار گرفته و شاید کسبِ ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن هم در برنامه‌های مربی نروژی‌ نبوده باشد؛ یونایتد در ادامه مسیرِ خود‌ برای کسبِ موفقیت و تصاحبِ جام، ابتدا در جام اتحادیه باز هم دیداری با وستهمِ دیوید مویس‌ برگزار خواهد کرد و پس‌ از آن در لیگ جزیره به مصافِ استون‌ویلا و در لیگ‌ قهرمانان به نبردِ با ویارئال خواهد پرداخت. بازی‌ها به مرور زمان فشرده و سنگین و سرنوشت‌ساز خواهند شد و سولسشر در این مسیر به درخششِ بازیکنانی چون برونو فرناندز نیاز مبرم دارد؛ پس از سال‌ها خریدهای ناموفق مثل الکسیس‌ سانچز، دونی فن‌ دبیک و آنخل دی‌ماریا اکنون فرصت به هافبک پرتغالی سابق اسپورتینگ لیسبون رسیده و در تأثیرگذاری او برای یونایتد همین بس که از ژانویه ۲۰۲۰ و انتقال به تئاترِ رویاها، ۸۶ مرتبه برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۴۵ بار نیز موفق به گلزنی شده!

چگونه یونایتد در مسیرِ قهرمانی قرار گرفت؟

در پایان مسابقه برابر وستهم جسی لینگارد زننده گل پیروزی‌بخشِ منچستر به خبرنگاران گفته؛ «روی ابرها هستم. وقتی داشتم به زمین می‌آمدم استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی هواداران وستهم صورت گرفت. من فصل گذشته روزهای درخشانی را در این باشگاه سپری کردم اما اکنون عضو منچستر یونایتد شده‌ام و باید با تمام توان برای موفقیت این تیم و درخشش در لباس یونایتد تلاش کنم. گذر از اتفاقات هفته گذشته و دیدار مقابل یانگ بویز برای من آسان نبود! اما امروز تنها بعد از چند دقیقه حضور در میدان موفق به گلزنی برای یونایتد شدم و این اتفاقی رویایی‌ است. اشتباهات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد اما شما باید تلاش کنید تا از این موارد عبور کنید. اتفاقات فراوانی پیش می‌آید و شما باید قادر به بازگشت و تغییر اوضاع باشید.»

شاخصه اصلی تیمِ سولسشر، همین ذهنیت برنده و توانایی در تغییر شرایط است؛ این توانایی بازیکنی را تحت‌ تأثیر گذاشته که همیشه یونایتدی‌ها خواهان فروشش بودند و یقیناً ادامه این مسیر، پاداشی جز قهرمانی ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج