جاباما
۱۱۵۵۳۹۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دردسر سقوط مرگبار دزد فراری برای پلیس تهران!

زن جوانی که شوهرش هنگام فرار از دست مأموران پلیس به‌علت سقوط از بالای پل هوایی جان باخت با مراجعه به دادسرای جنایی خواهان بررسی علت اصلی این حادثه شد.

رکنا: زن جوانی که شوهرش هنگام فرار از دست مأموران پلیس به‌علت سقوط از بالای پل هوایی جان باخت با مراجعه به دادسرای جنایی خواهان بررسی علت اصلی این حادثه شد.

مدتی قبل مأموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مرد جوانی به‌علت سقوط از بالای پل هوایی خبر دادند. به‌دنبال این حادثه بازپرس حبیب‌الله صادقی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

در نخستین تحقیقات مشخص شد مرد جوان هنگام تعقیب و گریز از سوی مأموران از روی پلی به پایین پریده و به‌علت سقوط و برخورد با زمین جان باخته است.

با مشخص شدن این موضوع بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیق از مأموران را صادر کرد. یکی از آنها گفت: در حال گشت‌زنی در خیابان بودیم که به این مرد و دو همراهش مشکوک شدیم. این مرد یک ساک همراهش بود وقتی به آنها دستور ایست دادیم تا محتویات ساک را بررسی کنیم هر ۳ نفر فرار کردند. ما هم به تعقیب شان رفتیم و دقایقی بعد دو مرد جوان را دستگیر کردیم اما مردی که ساک بر دوش داشت فرار کرد. پس‌از طی مسافتی، مرد جوان که ما را در تعقیب خود می‌دید به روی پل هوایی دوید و از آنجا به پایین پرید تا از دست ما فرار کند. اما به‌علت ارتفاع زیاد پل و برخورد شدید با زمین جان باخت. این در حالی بود که داخل ساکی که همراه او بود مقداری شیرآلات پیدا کردیم.

در ادامه تحقیقات، مأموران با گزارش سرقت از مغازه‌ای مواجه شدند که صاحب مغازه شکایت کرده بود تعدادی از شیرآلات داخل مغازه‌اش سرقت شده است. بنابراین احتمال اینکه ابزار کشف شده از مرد جوان همان اموال سرقتی مغازه باشد از شاکی خواسته شد آنها را شناسایی کند و صاحب مغازه نیز به محض مشاهده آنها مدعی شد همان اموال سرقتی مغازه‌اش است.

در ادامه نیز در حالی که تحقیقات نشان می‌داد مرد جوان خودش از بالای پل به پایین پریده است، اما روز گذشته همسر او با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد که مأموران شوهرش را به پایین هل داده‌اند و از آنها به اتهام قتل شکایت کرد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور تحقیقات مجدد از شاهدان، مأموران حاضر در صحنه و رئیس کلانتری را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران بهشت مجرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جه ربطي داشت؟

    • بدون نام

      به جهنم با دزد باید مثل عربستان وکشورهای عرب برخورد کرد دست پا قطع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج