جاباما
۱۱۵۵۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: استقلال تاجیکستان، سخت‌ترین حریف ما بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانند استقلال تهران فضای زیاد در اختیار مهاجمان الهلال قرار ندهید. بهتر است مدافعان کناری نفوذ نکنند.

خبرگزاری میزان: ناصر ابراهیمی در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال، اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا قوی‌تر از استقلال تاجیکستان نداریم که پرسپولیس از سد این تیم رد شد. اگر پرسپولیس به نکات بازی استقلال توجه کند توانایی پیروزی مقابل الهلال عربستان را دارد. الهلال دفاع ضعیفی دارد و این نقطه ضعف این تیم محسوب می‌شود. ضمن اینکه دفاع استقلال فضای زیادی در اختیار الهلال قرار دارد. البته خط حمله و هافبک الهلال خیلی هماهنگ و آماده است.

وی افزود: متاسفانه وضعیت فوتبال ایران خوب نیست و تا بازیکنی در استقلال و پرسپولیس کمی بازی خوبی به نمایش می‌گذارد توسط تیم‌های حوزه خلیج فارس پیشنهاد دریافت می‌کند. متاسفانه تیم‌های ما از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی ندارند و وضعیت مالی حال فوتبال ما را خراب کرده است. با این شرایط مقابل تراکتور قرار بگیریم برای ما مشکل ایجاد می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: تیم‌های ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مسائل بدنی وضعیت خوبی نداشتند. تقویم فوتبال ما با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همخوانی ندارد. باید برای این مسئله فکری کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت: همه نکاتی را که در این مصاحبه عنوان کردم به حمید مطهری مربی پرسپولیس هم گوشزد کردم. به وی گفتم مانند استقلال تهران فضای زیاد در اختیار مهاجمان الهلال قرار ندهید. بهتر است مدافعان کناری نفوذ نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج