۱۱۵۵۴۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس، اشتباه استقلالی‌ها را تکرار می‌کند؟

تیم پرسپولیس برای پیروزی مقابل الهلال نباید اشتباه استقلالی‌ها را تکرار کند.

خبرورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الهلال عربستان برد. الهلال در مرحله قبلی موفق شد دیگر نماینده کشورمان یعنی استقلال را با ۲ گل مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف کند و حالا باید با پرسپولیس که تنها تیم ایرانی باقیمانده در این رقابت‌ها است رودررو شود.

استقلالی‌ها در شرایطی مقابل الهلال بازنده شدند که از مدت‌ها قبل از این بازی صحبت‌های زیادی در خصوص قدرت بسیار بالای تیم عربستانی مطرح شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند استقلال باید برای شکست آبرومند به مصاف الهلال برود؛ اما در زمین مسابقه الهلال آن تیم شکست‌ناپذیر نبود و استقلالی‌ها فرصت‌های گلزنی زیادی را روی دروازه این تیم خلق کردند.

شاید اگر آبی‌پوشان به این باور می‌رسیدند که می‌توانند الهلال را مغلوب کنند شانس بیشتری برای پیروزی مقابل این تیم داشتند؛ اما کاملا مشخص بود که آنها تحت تاثیر تبلیغات پیرامون تیم عربستانی و ستاره‌های گرانقیمتش قرار گرفته بودند. به همین خاطر انتظار می‌رود بازیکنان پرسپولیس اشتباه استقلالی را تکرار نکنند و باور داشته باشند که شانس پیروزی بالایی مقابل الهلال دارند.

در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ داده بود و در حالی که این تیم می‌توانست به راحتی تیم اولسان هیوندای کره جنوبی را مغلوب کند، اما عدم خودباوری باعث شد به راحتی مقابل این تیم نه چندان قدرتمند مغلوب شود و جام قهرمانی را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.t

      فینال دست ما بسته بود چندتا بازیکن خوبمون محروم کردن،عیسی،وحیدامیری،احسان پهلوان،،،با دست بسته رفتیم فینال بدون هیچ ترسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج