جاباما
۱۱۵۵۴۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار به ایرلاین‌ها درباره بلیت سفر به عراق

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر زائری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت به عراق را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت را همزمان با همان مبلغ ۵ میلیون تومان برای فرد صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر زائری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت به عراق را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت را همزمان با همان مبلغ ۵ میلیون تومان برای فرد صادر کند.

محمدرضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت برخورد با گران فروشی ایرلاین ها، بیان کرد: با توجه به اینکه نرخ مصوب بلیت هواپیما برای رفت و برگشت به کشور عراق برای زائران اربعین ۵ میلیون تومان تعیین شده است، همه ایرلاین ها موظفند با این نرخ بلیت را به فروش برسانند و حق ندارند مبلغی بیش از این دریافت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ایرلاینی بیش از ۵ میلیون تومان بلیت رفت و برگشت را به زائران بفروشد و فرد یا کاروان از ایرلاین شکایت کند، آن ایرلاین موظف است بعد از سفر مبلغ اضافه را به فرد باز گرداند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از وزیر راه و شهرسازی نیز انتظار داریم با جدیت نظارت کند. هیچ ایرلاینی حق ندارد بیشتر از ۵ میلیون تومان برای بلیت رفت و برگشت به عراق از مردم پول بگیرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایرلاین ها موظف هستند اگر فردی متقاضی باشد هم زمان با بلیت رفت، بلیت برگشت را هم برای زائر صادر کند. اینکه ما زائر را به عراق بفرستیم و زائر در آنجا مجبور شود برای برگشت مبلغ هنگفتی را بدهد قابل قبول نیست.

رضایی در پایان تاکید کرد: اگر زائری متقاضی باشد که بلیت رفت و برگشت را باهم بگیرد، ایرلاین موظف است که بلیت رفت و برگشت را همزمان با همان مبلغ ۵ میلیون تومان برای فرد صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج