۱۱۵۵۷۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ربیع‌خواه: باید به روز‌های خوبم در پرسپولیس برگردم

ربیع خواه می‌گوید که تجربیات حضورش در پرسپولیس در شهرخودرو به کار او خواهند آمد.

ورزش سه: محسن ربیع خواه هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که این فصل در شهرخودرو حضور خواهد داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تمرینات پیش فصل این تیم گفت: تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و به هر حال در پیش فصل هستیم و فشار بالاست. اما خداراشکر بچه‌ها خوب کار می‌کنند و انشالله با همین روند به خوبی وارد لیگ شویم.

او راجع به انتقالش به شهرخودرو اظهار داشت: جابجایی بازیکنان طبیعی است و من هم امسال به مشهد مقدس آمدم در جوار امام رضا، امیدوارم سال خوبی در شهرخودرو داشته باشیم و عملکرد خوبی را نشان دهیم.

هافبک مورد علاقه برانکو با اشاره به کار کردن زیر نظر آقای مهاجری توضیح داد: آقای مهاجری تعریف کردن ندارد چون رزومه شان معلوم است و تیمهایی که داشتند فوتبال روی زمین بازی می‌کردند و تیمهای خوبی داشتند. ما هم الان یک هفته است که در خدمتشان هستیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. ایشان از لحاظ فنی جزو مربیان خوب هستند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرخودرو می‌تواند دوباره در بالای جدول باشد؟ گفت: امسال یک سری اتفاقات در شهرخودرو رخ داد و اطراف این تیم حاشیه وجود دارد. بازیکنان زیادی جدا شدند اما از این طرف بازیکنان با انگیزه زیادی جذب شدند و فکر کنم انگیزه بالایی دارند تا بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

ربیع خواه در پایان با اشاره به تجربیات حضورش در پرسپولیس عنوان کرد: من آمده ام به شهرخودرو تا چالش جدیدی تجربه کنم و بتوانم با تلاش بیشتر، تجربیات قبلی را به کار بگیرم و بتوانم اول از همه عملکرد خوبی برای تیم داشته باشم و خودم هم تلاشم را بیشتر کنم تا به روزهای خوب برگردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج