۱۱۵۵۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاری: مشکلی برای رقابت با میلیچ ندارم

مدافع چپ پای تازه وارد تیم هوادار مدعی است علیرغم میل باطنی‌اش برای ادامه همکاری با پیکان و مجتبی حسینی، شرایطی شکل گرفت که پیشنهاد دیگر تیم تهرانی را قبول کرد.

ورزش سه: محمد ستاری، مدافع چپ پای فصل گذشته پیکان درباره انتخاب هوادار به عنوان مقصدش برای فصل بیست و یکم گفت: هوادار یک تیم تازه لیگ برتری شده است و پتانسیل بالایی دارد. کار کردن با مربیان جوان مثل آقای عنایتی همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد چرا که ایشان یک مربی با انگیزه بالا است و این انگیزه را به بازیکنانش هم منتقل می‌کند. من به دلایلی نتوانستم در پیکان بمانم و از طرفی با وجود پیشنهاداتی که داشتم دوست داشتم به خاطر خانواده‌ام در تهران بمانم و پیشنهاد هوادار هم پیشنهاد خوبی بود.

وی در مورد دلایل جدایی از پیکان هم توضیح داد: ما در پیکان یک فصل فوق العاده را سپری کردیم و با توجه به امکانات و بضاعت مالی خیلی خوب عمل کردیم چرا که فکر می‌کنم پیکان از لحاظ هزینه و بودجه جزو ۳ تیم آخر جدول بود. فصل سختی پشت سر گذاشتیم و در نهایت فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم. در مورد ماندن در پیکان هم من با آقای حسینی در ذوب آهن کار کرده بودم و به ایشان ارادت دارم و از من خواست بمانم ولی خب به هر حال یک فصل سخت را پشت سر گذاشته بودیم و باشگاه وضعیت مالی جالبی نداشت و از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم و من هم شرمنده آقا مجتبی شدم.

مدافع هوادار در مورد سبک هجومی رضا عنایتی و تفاوتش با سیستم بازی تارتار گفت: من قبلاً هم سابقه کار با مربیان مختلف و با طرز تفکرات مختلف را داشته‌ام. زمانی در ذوب آهن زیر نظر یحیی گل‌محمدی بودم که سیستمش تقریباً مثل تارتار مبتنی بر دفاع - ضد حمله بود و بعد از آن با امیر قلعه‌نویی کار کردم که تفکرات هجومی تر داشت و از مدافع کناری انتظار نفوذ و شرکت در حمله را داشت. رضا عنایتی هم فهمیدم در این مدت که تفکرات هجومی دارد. در فوتبال روز دنیا هم مدافعان کناری وظیفه نفوذ و کمک به حمله را دارند و بازیکن خوب هم بازیکنی است که بتواند در سیستم ها و سبک های مختلف خودش را تطبیق دهد و بتواند خوب عمل کند.

ستاری در مورد شایعاتی مبنی بر هزینه‌های سنگین هوادار در نقل و انتقالات و پیشنهاد به بازیکنانی مثل دیاباته و میلیچ توضیح داد: من نمی‌دانم به این دو بازیکن پیشنها دادند یا نه ولی باشگاه خصوصی به اندازه باشگاه دولتی و صنعتی نمی‌تواند هزینه کند و با آنها توانایی رقابت نداریم.

وی در مورد اینکه نگرانی بابت جذب میلیچ دارد یا نه، گفت: زمانی که اسم میلیچ مطرح شد نمی‌دانم صحت داشت یا نه ولی دوست داشتم این اتفاق بیافتد و هنوز هم استقبال می‌کنم. هر بازیکن خوب و با کیفیتی که به یک تیم اضافه می‌شود سطح فنی آن تیم را بالا می‌برد و این به سود کل تیم است. در هر باشگاه خوبی چند بازیکن با کیفیت در هر پست وجود دارد و من استقبال می‌کردم میلیچ به تیم ما بیاید و رقابت کنیم و در کنار آن رشد کنیم و در این رقابت قطعاً چیزهای زیادی یاد می‌گرفتم. ضمن اینکه من با بررسی هوادار را انتخاب کردم و می‌دانم رضا عنایتی از من در این تیم چه می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج